۱۸ آذر ۱۳۹۱، ۱۶:۱۷

در پاسخ به مهر اعلام شد:

دبیر جایزه جلال قصد استعفا ندارد

دبیر جایزه جلال قصد استعفا ندارد

مجید حمیدزاده تاکید کرد که علیرغم همه حاشیه‌ها پیرامون جایزه جلال آل‌احمد قصد کناره‌گیری از مسئولیت دبیری علمی آن را ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری دبیر جایزه جلال آل‌احمد با نمایندگان رسانه‌ها پیرامون حاشیه‌های پنجمین دوره این جایزه صبح امروز شنبه (18 آذر) در محل سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب برگزار شد.

خبرنگار مهر از مجید حمیدزاده پرسید «جایزه جلال دست کم با توجه به ارزش نقدی آن بُعد جهانی دارد و یکی از گران‌ترین جوایز حوزه کتاب در جهان محسوب می‌شود. با توجه به حاشیه‌هایی که هر سال داشته و امسال به اوج خودش رسیده است، آیا قصد کناره‌گیری از مسئولیت دبیری علمی آن را ندارید؟».

مجید حمیدزاده در پاسخ گفت: من که چنین تصمیمی ندارم ولی از نظر تشکیلاتی باید مسئولانی که این تصمیم را گرفته‌اند، تصمیم بگیرند.

وی افزود: من از آسمان که نیامده‌ام و آنها این اختیار را دارند که دبیر را منصوب و یا معلق کنند، نه به خاطر تخلفاتی که داشته به خاطر برنامه‌هایی که آنها ممکن است برای آینده این جایزه پیش‌بینی کرده باشند.

دبیر جایزه جلال آل‌احمد تاکید کرد: دبیر هیئت علمی بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی دبیر این جایزه را منصوب می‌کند و می‌تواند او را تغییر بدهد و این جزو اختیارات اوست.

کد خبر 1760955

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha