۲۵ آذر ۱۳۹۱، ۹:۵۵

مظفری خبر داد:

نبود سردخانه بزرگترین ضربه را به بخش کشاورزی استان مرکزی وارد می کند

نبود سردخانه بزرگترین ضربه را به بخش کشاورزی استان مرکزی وارد می کند

اراک - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: عدم وجود سردخانه بزرگترین ضربه را به بخش کشاورزی در استان مرکزی وارد می کند.

به گزارش خبرنگار مهر عباس مظفری ظهر چهارشنبه با بیان این مطلب در ستاد تجهیز و توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی افزود: عدم وجود سردخانه برای نگهداری محصولات تولیدی بخش کشاورزی یکی از چالش های فراروی بخش کشاورزی استان مرکزی است که عدم توجه به آن این استان را با مشکلات اساسی در حوزه نگهداری محصولات روبرو خواهد کرد.

وی ادامه داد: مذاکرات اولیه برای ساخت سردخانه محصولات کشاورزی در استان مرکزی صورت گرفته که ارائه تسهیلات با نرخ سود 13 درصد می تواند سرمایه گذاران را به این امر تشویق کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی اعتبارات ستاد تجهیز و توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی را 91 میلیارد تومان برشمرد و گفت: تا کنون مبلغ 100 میلیارد تومان طرح در قالب 4 حوزه مختلف بخش کشاورزی در این ستاد به تصویب رسیده و فرمانداران باید ظرف یک هفته آینده طرح هایی که توانایی ارائه وثیقه به بانک های عامل را دارند به ستاد معرفی کنند.

مظفری یادآور شد: طرح پرورش 2 هزار راس گاومیش، طرح صنایع تبدیلی، مرغداریها، کشتارگاه دام و طیور و .... از جمله طرح های مصوب امروز ستاد تجهیز و توسعه بخش کشاورزی است که هریک از یک میلیارد و 250 میلیون تومان تا 27 میلیارد تومان اعتبار برای اجرا نیاز دارند.

وی یادآور شد: با اجرای طرح های مصوب در ستاد تجهیز و توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی بیش از 2هزار و 400 فرصت شغلی جدید در استان مرکزی ایجاد خواهد شد.

کد خبر 1765111

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha