۲۵ آذر ۱۳۹۱، ۱۴:۱۹

طولانی ترین تونل راه آهن غرب کشور بازگشایی شد

طولانی ترین تونل راه آهن غرب کشور بازگشایی شد

کرمانشاه – خبرگزاری مهر: با حضور استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولین استانی مراسم باز گشایی از طولانی ترین تونل راه آهن غرب کشور انجام گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، طی مراسمی با حضور استاندار کرمانشاه طولانی ترین تونل راه آهن غرب کشور بازگشایی شد.

در این مراسم، استاندار کرمانشاه در مراسم بازگشایی از طولانی ترین تونل راه آهن غرب کشور که با نام تونل آران نامگذاری شده است گفت: شک و تردیدی نداریم که باز گشایی از چنیین کاری فقط ایده و خلاقیت جامعه  مهندسی کشور را اثبات می کند که انشا الله در پرتو ذات اقدس حق تعالی روز به روز زمینه های شکوه و عظمت کشورمان را در تمامی زمینه ها مشاهده خواهیم کرد.

دادوش هاشمی افزود: جا دارد که از توانایی ها و زحمات پرسنل  شرکت جهاد نصر کرمانشاه که با فعالیت های چند شیفته خود توانسته اند چنین کار عظیمی را با پشتوانه های فراوانی در طول مدت هفت ماه به سرانجام برسانند تقدیر و تشکرکنیم.

هاشمی همچنین ارائه چنین خدماتی از سوی جامعه ی مهندسین کشورمان را منبعث از خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

لازم به ذکر است، این تونل به طول یک هزار و 241 متر در مدت هفت ماه تحت نظر دستگاه های نظارتی حفاری شده است و ارتفاع آن از زمین 10 متر و عرض آن هفت متر و 80 سانتی متر است.

شایان ذکر است، هاشمی در ادامه این مراسم از دیگر قطعات پروژه راه آهن غرب کشور  بازدید به عمل آورد و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه قرار گرفت.

 

کد خبر 1766583

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha