۲۹ آذر ۱۳۹۱، ۱۶:۱۴

سردار نقدی:

آموزش فعالیتهای تولیدی سرفصل کاری بسیج سازندگی است

آموزش فعالیتهای تولیدی سرفصل کاری بسیج سازندگی است

زنجان - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: بسیج سازندگی از سال آینده به سوی آموزش مردم برای انجام فعالیتهای تولیدی قدم خواهد براشت و آن را سرفصل کاری خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد رضا نقدی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای طرح هجرت بسیج سازندگی بااشاره به تعیین 14سرفصل کاری  در بسیج سازندگی افزود: بسیج سازندگی با محور قرار دادن این سرفصلها طرح های بومی را در هرمنطقه اجرا خواهد کرد.

وی، اجرای طرح اردوهای هجرت را موجب پیوند عاطفی و اعتماد متقابل مردم و مسئولان عنوان کرد و افزود:  طرح هجرت باید با استفاده از ظرفیت جوانان و نوجوانان، دانش آموزان و دانشجویان با کیفیت و کمیت بالایی ادامه پیدا کند و در کلیه بخش های جامعه تسری پیدا کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: اقتصاد پویا، زنده، پیشتاز و بدونه اتکا به درآمدهای نفتی نتیجه ایستادگی در برابر تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمن علیه ایران اسلامی است.

سردار نقدی با بیان اینکه دشمن ما را در امور سخت آزموده است، تاکید کرد: دشمن با وجود انجام توطئه‌های فراوان از جمله ترور دانشمندان کاری از پیش نبرده است، افزود: تهدیدها و تحریم های دشمنان باعث پیشرفت و شکوفایی ظرفیتها و استعدادهای کشور می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه حمله و کارشکنی‌های دشمنان ظرفیت‌ها و استعدادهای نهفته کشور را آشکار ساخته است، افزود: خداوند به علت ایستادگی مردم ایران در برابر فشارهای دشمن همواره در عرصه های مختلف برای ملت ایران هدایای ویژه داده است.

سردار نقدی در ادامه یادآور شد: مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس امروز مقتدرترین نیروهای مسلح جهان و موشک باران شهرها در سالهای جنگ، پدافند هوایی قوی و دانش هوا و فضا را در اختیار این کشور قرار داده که شناسایی و به دام انداختن هواپیماها و پهبادهای دشمنان کوچکترین ثمره آن است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشوربا بیان اینکه مقاومت و ایستادگی در برابر فشارهای اقتصادی دشمن، ایران را به قدرت مقتدر اول جهان می رساند، افزود: شناخت این موقعیت به عنوان فضای جنگی ضروری است و اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار پیروزی و سربلندی در همه عرصه ها است.

سردار نقدی افزود: اقتصاد مقاومتی داشتن حرکتی شکوفا در فشارها است و در این راستا تعمیق فرهنگ کار و تلاش، مردمی کردن اقتصاد، مدیریت و اصلاح الگوهای مصرف، استفاده حداکثری از ظرفیتها، حمایت از تولیدملی و مصرف کالاهای داخلی، روح خودباوری و خود اتکایی، کاهش وابستگی به فروش خام به ویژه نفت، حرکت براساس برنامه ریزی، مبارزه بافساد اقتصادی، مدیریت صحیح منابع ارزی و بالابردن سرعت و کاهش زمان اجرای طرح ها از مولفه های اصلی این اقتصاد  است.

وی از تغییر رویکرد فعالیت های بسیج سازندگی خبر داد و گفت: گرایش اقدامات بسیج سازندگی از خدمات محض به خدمات مولد تغییر می یابد.

کد خبر 1770639

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha