۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۹:۲۳

سردار افشار

زنان نقش بسزایی در سازندگی جامعه اسلامی دارند

زنان نقش بسزایی در سازندگی جامعه اسلامی دارند

اراک - خبرگزاری مهر: فرمانده گروه مهندسی 42 قدر استان مركزی گفت: زنان نقش بسزایی در سازندگی جامعه اسلامی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر٬ سردار مصطفی افشار ظهر چهارشنبه در اولين يادواره 98 شهيد استان مركزی که در کانون امام علی (ع) اراک افزود: زنان در جامعه اسلامی نقش بسزایی در حفظ ارزش های الهی و مقابله با دشمنان داشتند.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره در تلاش برای انحراف و انحطاط اقشار جامعه اسلامی از جمله بانوان هستند٬ گفت: با حضور بانوان شهید همچون شهید ناهید فاتحی دشمنان بر این باور دست یافتند٬ که تلاششان آب در هاون کوبیدن است.

بانوان استحکام بخش جامعه و خانواده هستند

فرمانده گروه مهندسی 42 قدر استان مركزی اظهار کرد: بانوان با حضور در عرصه های مختلف با حفظ عفاف و حجاب و تربیت فرزندانی سالم استحکام بخش جامعه و خانواده هستند.

افشار با اشاره به تلاش دشمن در بی عفتی بانوان به ویژه در جوامعه اسلامی٬ خاطر نشان کرد: بانوان با آگاهی و بصیرت افزایی می توانند در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کرده و امید آنان را نا امید کنند.

وی با تاکید بر جایگاه ویژه بانوان در دين مبین اسلام، تصریح كرد: زنان در جامعه اسلامی از جايگاه متعالی با حفظ ارزش های والای انسانی برخوردار هستند.

فرمانده گروه مهندسی 42 قدر استان مركزی در بخش دیگری از سخنانش به بیداری اسلامی در جوامع مختلف انسانی اشاره کرد و گفت: زنان در جريان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش ارزنده و اساسی داشته و امروز الگوی بی نظیر برای زنان انقلابی در جهان هستند.

افشار در پایان ضمن تاکید بر حفظ عفاف و حجاب توسط زنان مسلمان٬ تصریح کرد: زنان ايران اسلامی نقش عظيمی در سازندگی و پيشرفت جامعه داشته و با حیا و حجاب می توانند اسوه های ماندگاری در عرصه‌های مختلف برای زنان ساير كشورها باشند.

گفتنی است اولین یادواره ۹۸ زن شهید استان مرکزی با حضور مسوولان،خانواده شهدا٬‌ جانبازان٬ ایثارگران و در کانون امام علی (ع) اراک برگزار شد.

بر اساس این گزارش٬ تجلیل از برترین های جشنواره فیلم و عکس٬ تجلیل از چهره های ماندگار٬ مادران و همسران شهدا٬ جانبازان و ایثارگران٬ پیشکسوتان بسیجی٬ خادم الشهداء و روایتگران از بخش های مهم این یادواره بود.بنا بر این گزارش٬ برپایی نمایشگاه در دو غرفه و عرضه محصولات فرهنگی٬ عفاف و حجاب در مکان برگزاری یادواره از دیگر بخش های این یادواره بود.

کد خبر 2002880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha