۴ دی ۱۳۹۱، ۱۳:۰۹

در ورزشگاه تختی قم؛

صدرنشین و قعرنشین لیگ برتر فوتبال به مصاف همدیگر می‌روند

صدرنشین و قعرنشین لیگ برتر فوتبال به مصاف همدیگر می‌روند

قم - خبرگزاری مهر: تیم‌های سپاهان اصفهان و صبای قم صدرنشین و قعرنشین جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین هفته از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور عصر چهارشنبه ششم دی ماه با انجام شش مسابقه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که حساس‌ترین مسابقه در قم برگزار می‌شود و صدرنشین و قعرنشین لیگ برتر امید برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کنند.

در شهر مقدس قم، تیم فوتبال امید صبا در جدالی حساس باید از ساعت 14 در دیداری خانگی از هفته پنجم دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی قم از تیم صدرنشین لیگ یعنی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پذیرایی کند.

از هم‌اکنون کاملا قابل پیش‌بینی است که کسب سه امتیاز در مصاف با تیم قدرتمند فولاد مبارکه سپاهان اصفهان قطعا برای صبای قم سخت و دشوار است زیرا اصفهانی ها در هفته‌های گذشته از چهار مسابقه خود سه بازی را با برد پشت سر گذاشته‌اند اما فوتبالیست های صبای قم به غیر از یک تساوی در هفته سوم، در سایر مسابقات برابر حریفان تن به شکست داده‌اند.

دو تیم امید صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در این دیدار در حالی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند صبایی ها هرگز در چهار بازی قبل خود به پیروزی دست نیافته‌اند، اما فولاد مبارکه سپاهان اصفهان سه برد و یک تساوی در کارنامه دارد و صدرنشین لیگ برتر محسوب می‌شود.

در مسابقه هفته گذشته تیم صبای قم برابر ملوان بندر انزلی که به شکست سه بر صفر تیم امید صبای قم در دیدرای خارج از خانه انجامید، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان سومین پیروزی خود را در این  فصل کسب کرد تا بدین ترتیب با 10 امتیاز از چهار بازی صدرنشین شود در حالی که صبای قم یک امتیازی و قعرنشین لیگ برتر است.

امید صبای قم در حالی در این دیدار به مصاف حریف قدر خود فولاد مبارکه سپاهان اصفهان می‌رود که پیش از این در خانه با یک گل به تیم نساجی مازندران باخته و در دومین بازی خانگی برابر تیم برق شیراز نتیجه ای بهتر از تساوی برای این تیم به دست نیامده است.

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور هم اکنون فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با 10 امتیاز صدرنشین است، ملوان بندر انزلی و فجر شهید سپاسی شیراز با 9 امتیاز و فولاد خوزستان با هفت امتیاز در رده های دوم تا چهارم جای دارند.

کد خبر 1774354

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha