۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۴، ۱۴:۲۹

مريل استريپ در شيطان پرادا مي پوشد ظاهر مي شود

مريل استريپ با امضاي قراردادي موافقت خود را براي بازي در فيلم كمدي "شيطان پرادا مي پوشد" محصول استوديو فوكس قرن بيستم اعلام كرد.

به گزارش خبرنگار سينمايي خبرگزاري "مهر"، فيلم كه داستان آن برگرفته از رمان پرفروش لورن ويزبرگر است، به ماجراهاي زن جواني مي پردازد كه براي كار زير نظر سردبير قدرتمند مجله اي در نيويورك به آنجا مي رود. نقش سردبير مجله را استريپ ايفا خواهد كرد. ويزبرگر پيش از اين در مجله ووگ همكار آنا وينتور سردبير بود و به نظر مي رسد كه داستان كتاب تا حدي شرح ماجراهاي آن دوران باشد.
قرار است "شيطان پرادا مي پوشد" را ديويد فرانكل بر مبناي فيلمنامه اي از الين براش مك كنا كارگرداني كند. استوديو فوكس از سال 2003 در پي ساخت اين پروژه است و در آن زمان از پيتر هجز به عنوان كارگردان احتمالي نام برده مي شد.
مريل استريپ كه در سال هاي 1982 و 1979 به ترتيب براي فيلم هاي "انتخاب سوفي" و "كريمر عليه كريمر" برنده دو اسكار بهترين بازيگر نقش اول و مكمل زن شده، آخرين بار با فيلم هاي "مجموعه وقايع ناگوار ليموني اسنيكت" و "كانديداي منچوري" بر پرده سينماها بود. فيلم بعدي او كمدي "اصلي" در كنار اوما تورمن است.
کد خبر 178426

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha