۱۷ دی ۱۳۹۱، ۱۵:۳۵

سرهنگ حسنی:

افزایش ۶۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان مرکزی

افزایش ۶۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان مرکزی

اراک- خبرگزاری مهر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی از افزایش ۶۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان مرکزی از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

سرهنگ محمد حسنی در گفتگو با خبرنگار مهرافزود: از ابتدای سال جاری تاکنون موفق به افزایش 62 درصدی کشفیات انواع موادمخدر و شش درصدی دستگیرشدگان نسبت به مدت مشابه سال قبل شده ایم.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس همچنین تمام تلاش خود را به صورت شبانه روزی برای مبارزه جدی با مواد مخدر به کار گرفتند٬ خاطر نشان کرد: جمع آوری معتادان تابلو نیز در دستور کار جدی پلیس قرار دارد.

سرهنگ حسنی از کشف و ضبط  34 کیلو و 400 گرم مواد مخدر از یک باند تهیه و توزیع مواد در اراک خبر داد و اظهارداشت: در این راستا دو نفر دستگیرشده و در حال بازجویی هستند و تلاش برای دستگیری متهم اصلی این پرونده ادامه دارد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه این میزان مواد مخدر به طرز ماهرانه ای در قالب 47 بسته در یک کامیون جاسازی شده بود٬ افزود: این کامیون از یکی از بنادر جنوبی به مقصد اراک در حال حمل بود.

وی با اشاره به اینکه میزان زیادی از کشفیات موادمخدر این استان در سایه تعامل و همکاری مردم با پلیس به دست می آید٬ ابراز امیدواری کرد: این تعامل و همکاری روز به روز افزایش یابد.

کد خبر 1784817

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha