۱۸ دی ۱۳۹۱، ۱۵:۳۲

آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

شهادت بهترین و زیباترین عروج انسان از دنیا است

شهادت بهترین و زیباترین عروج انسان از دنیا است

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بهترین و زیباترین عروج انسان از دنیا، شهادت است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بعدازظهر دوشنبه در یادواره شهدای سرباز استان بوشهر اظهار داشت: با مجاهدت ها و خدماتی که رزمندگان انقلاب اسلامی برای دفاع از مرزهای کشور در جنگ تحمیلی انجام دادند، امروز همه ما وظیفه داریم یادشان را گرامی بداریم و از خانواده هایشان تکریم کنیم.

نماینده ولی در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه هیچگاه انسان از بین نمی رود، گفت: بهترین و زیباترین عروج انسان از دنیا، شهادت است.

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه افزود: بسیاری از پیامبران و امامان ما، حیاتشان به شهادت ختم شده و با شهادت زندگی انسان آغاز می شود و آغاز با شهادت، یک آغاز زندگی آسمانی است.

وی خاطرنشان ساخت: از طائفه شهید، فقط شهید است که آغاز آسمانی دارد و شهید با شهادت خود آسمانی و عرشی می شود و پذیرفتگان او فرشتگان هستند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه شهدا زندگی آسمانی آغاز می کنند گفت: این حیات مجدد، آغازی به میزبانی خداوند است.

آیت الله صفایی بوشهری عنوان کرد: انسان ها باید از آموزه های بزرگی اهل بیت (ع)، بزرگواری را بیاموزند.

وی در ادامه اظهار داشت: اهداف شهدا درسی و آموزه ای است برای ما و اولین آموزه دین مداری و ولایتمداریست و فریاد سرخشان به دنبال اسلام خواهی بوده است.

این استاد درس خارج و اخلاق در ادامه گفت: اولین سری که در حادثه عاشورا بر سر نیزه رفت، فریاد اسلام و اسلام خواهی داد.

آیت الله صفایی بوشهری عنوان کرد: باید روح، راه شهید سرلوحه زندگیمان باشد و انسان هیچگاه از بین نمی رود و این مبنای علم، دانش و حکمت است.

نخستین یادواره 500 سرباز شهید استان به میزبانی فرماندهی انتظامی استان و با همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، منطقه دوم نیروی دریایی ارتش، پایگاه ششم شکاری شهید یاسنی بوشهر، منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، سپاه امام صادق (ع) استان، اداره کل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان دوشنبه 18 دیماه 91 در مصلای جمعه شهر بوشهر برگزار شد.

کد خبر 1785779

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha