۲۶ دی ۱۳۹۱، ۱۵:۱۱

نشستهای بهمن ماه پژوهشگاه علوم انسانی اعلام شد

نشستهای بهمن ماه پژوهشگاه علوم انسانی اعلام شد

زیبایی شناسی متون عرفانی، بررسی تاریخ پزشکی ایران باستان، جایگاه فقه سیاسی در اندیشه امام خمینی و... از جمله نشستهای علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در بهمن ماه اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست «ادراک بازنمود زبانی زمان، مکان و حرکت» با سخنرانی آزیتا افراشی در 3 بهمن 91 ساعت 10 تا 12، در تاریخ 7 بهمن ماه دو نشست  علمی با عنوان«مقایسع یادگیری اکتشافی مستقل و همیارانه در نظام آموزشی» با سخنرانی مهرنوش هدایتی از ساعت 10 تا 12 و نشست «عوامل بازدارنده تحول در دیوان سالاری ایران» با سخنرانی حمید تنکابنی از ساعت 13 تا 15 برگزار می شود.

همچنین در روز شنبه 14 بهمن دو نشست « زیبایی شناسی متون عرفانی» با سخنرانی تقی پورنامداریان، قاسم انصاری و شهره انصاری از ساعت 9 تا 12 و نشست بررسی « الشعرالعربی فی ایران قبل الاسلام» با سخنرانی قیس آل قیس در ساعت 13 تا 15 برگزار می شود.
 
در روز دوشنبه 16 بهمن ماه از ساعت 13 تا 15 علی شهیدی «تاریخ پزشکی ایران باستان» بررسی می کند و نشست «ویژگیهای اندیشه فلسفی سده های 14 تا 16 میلادی با سخنرانی مزدک رجبی در تاریخ 18 بهمن ساعت 13 تا 15 برگزار می شود.
 
بر اساس این گزارش، نشست «جایگاه فقه سیاسی در اندیشه امام خمینی(ره) با سخنرانی داوود مهدوی زادگان در 25 بهمن از ساعت 10:30 تا 12 و نشست « تبیین نگرش‌های اخلاقی در فضای مجازی» در تاریخ 28 بهمن با سخنرانی مریم صانع‌پور از ساعت 13 تا 15 پایان بخش برنامه های بهمن ماه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به شمار می رود.
 
علاقمندان جهت شرکت در این نشستها می توانند در روزهای اعلام شده به نشانی: بزرگراه کردستان، جنب ساختمانهای آ.اس.پ، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی مراجعه نمایند.
کد خبر 1791793

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha