۳۰ دی ۱۳۹۱، ۱۳:۲۷

اخبار کوتاه استان مرکزی/

5 امامزاده به کمک خیرین ساوه ای بازسازی شد

5 امامزاده به کمک خیرین ساوه ای بازسازی شد

ساوه – خبرگزاری مهر: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوه گفت: در سال جاری بقعه متبرکه پنج امام زاده شهرستان ساوه با کمک خیرین و نذورات مردمی مرمت و بازسازی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر،حجت الاسلام طباطبایی گفت: در سال جاری بنای امامزاده گان ، سید اصحاق(ع) ، سید بشیر (ع) ، شاهزاده حسین(ع) ، سید علی(ع) هریسان و سید محمد(ع) الوسجرد با حدود 900 میلیون تومان نذورات مردمی بازسازی شده است.

وی  با اشاره به اینکه این اداره 400 موقوفه دارد خاطرنشان کرد: شهرستان ساوه دارای 76 بقعه متبرکه است که از این تعداد هفت بقعه شاخص هستند.

برگزاری بیش از 400 برنامه مذهبی در شهرستان محلات

کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان محلات ازفعالیتهای فرهنگی در یک ماهه صفر در شهرستان محلات خبرداد و گفت: این سازمان در یک ماه صفر بیش از400 برنامه فرهنگی،دینی ومذهبی برگزار نموده است.

سعید رضا ابراهیمی بااعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بیش از 30 نفرمبلغ ومبلغه به منطق مختلف شهر و روستاهای محلات درماه صفر اعزام شد.

وی همچنین اظهار داشت: علاوه بر اقامه نماز جماعت برگزاری سخنرانی، عزاداری، زیارت عاشورا، دعای ندبه، زیارت اربعین و زیارت حضرت رسول از راه دور در برنامه های این سازمان قرار داشته است.

استقرار روحانی دائم طرح هجرت شهرستان فرمهین

کارشناس فرهنگی نمایندگی فرهنگی تبلیغی شهرستان فراهان ازاستقرار روحانی دائمی در شهر فرمهین خبر داد.

حجت الاسلام یداله اسلام نژاد با اعلام این خبر به خبرنگار مهر افزود: با درخواست مکررهیئت امناء مسجد قمر بنی هاشم(ع) شهرک اسلامشهر فرمهین و با پیگیری مجدانه این نمایندگی حجت الاسلام حیدر اسدی به عنوان روحانی طرح هجرت در شهر فرمهین مستقر و فعالیت تبلیغی خود را آغاز کرده است.

کد خبر 1794514

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha