۸ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۳۸

مختاری در گفتگو با مهر:

گرانی کاغذ موجب عدم انتشار برخی کتاب‌ها شده است

گرانی کاغذ موجب عدم انتشار برخی کتاب‌ها شده است

قم - خبرگزاری مهر: مدیر موسسه کتاب شناسی شیعه با انتقاد از کمبود کاغذ اظهار داشت: چنانچه مشکلات مربوط به کاغذ حل شود کتاب های در دست چاپ این موسسه نیز منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام رضا مختاری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: از جمله آثار در دست چاپ موسسه کتاب شناسی شیعه می توان از مجموعه سه جلدی مع الموسوعه الرجال الشیعه یاد کرد که تالیف علامه سید عبدالله شرف الدین است.

وی ادامه داد: این کتاب سه جلدی در 2هزار صفحه تدوین شده است و در برگیرنده نقد و بررسی کتاب های سرگذشت نگاری و کتاب شناسی ها است.
 
مختاری افزود: از دیگر کتاب های در دست چاپ، اثری است به نام " زندگی نامه آیت الله میرزا ابوالحسن انگجی تبریزی" است، این عالم گرانقدر یکی از علمای مبارز در زمان رضاخان بودند و کتاب سرگذشت ایشان نیز در 350 صفحه منتشر می شود.
 
مدیر موسسه کتاب شناسی شیعه با ابراز نارضایتی از شرایط کمبود و قیمت کاغذ اظهار داشت: چنانچه مشکلات مربوط به کاغذ مرتفع شود این آثار نیز منتشر می شوند و وارد بازار کتاب خواهد شد.
 
وی اظهار داشت: از آثار دیگر این موسسه کتاب "سرگذشت آیت الله کراجکی" از علمای شیعه در قرن پنجم است و توسط شیخ جعفر مهاجر که یک نویسنده لبنانی است تالیف شده است.
 
مختاری با بیان اینکه کتاب "سرگذشت ابن براج" که یکی دیگر از بزرگان قرن پنجم است نیز توسط این نویسنده لبنانی نوشته شده است، گفت: کتاب "در پرتو روضات" نوشته علامه سید محمد علی روضاتی نیز از کتب چاپ شده این موسسه است که به مناسبت چهلمین روز درگذشت این عالم منتشر شد.
 
وی با اشاره به اینکه جلد دوم کتاب "جرعه ای از دریا" نوشته آیت الله شبیری زنجانی نیز توسط این موسسه منتشر شده است، گفت: موسسه کتاب شناسی شیعه در نمایشگاه تخصصی حوزه نیز حضور خواهد داشت.
کد خبر 1801173

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha