۸ بهمن ۱۳۹۱، ۱۴:۰۱

فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا/

عباسی قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی را تبریک گفت/ صعود امارات به جام جهانی

عباسی قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی را تبریک گفت/ صعود امارات به جام جهانی

وزیر ورزش و جوانان قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در رقابتهای قهرمانی آسیا در قطر را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد عباسی در پیامی کسب عنوان قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

در پیام محمد عباسی آمده است:" پیروزی‌ها و دلاوری‌های شما عزیزان در رقابتهای قهرمانی آسیا، نشان از قدرت و توانمندی بالای قهرمانان این مرز و بوم دارد. بدون شک، شکست دادن تیم امارات در بازی نیمه نهایی و صعود به جام جهانی و غلبه بر تیم قدرتمند ژاپن و کسب نخستین عنوان قهرمانی آسیا، بیانگر عمق شجاعت و دلاور مردی یکایک شما قهرمانان و پهلوانان ایران اسلامی است.

قهرمانی بزرگمردان فوتبال ساحلی ایران در رقابتهای آسیایی قطر را به تک تک اعضای تیم، مسئولان فدراسیون و خانواده بزرگ ورزش تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ آرزومندم که این موفقیت‌ها زمینه‌ساز سربلندی و افتخارآفرینی در رویدادهای بین‌المللی آینده باشد."

همچنین دیدار رده‌بندی مسابقات قهرمانی آسیا و مقدماتی جام جهانی فوتبال ساحلی در تاهیتی عصر شنبه بین تیم‌های امارات و استرالیا برگزار شد که امارات با نتیجه 3 بر 2 پیروز میدان شد و به جام جهانی راه پیدا کرد. این دیدار که در نهایت نزدیک بود به جنجال کشیده شود، با اعتراض شدید استرالیایی‌ها همراه بود.

در فاصله چهار صدم ثانیه تا پایان مسابقه اماراتی‌ها 3 بر 2 پیروز میدان بودند و با این تصور که به جام جهانی راه پیدا کرده‌اند، جشن پیروزی گرفتند. در این بین "جوزف پونست" مسئول کمیته مسابقات فدراسیون جهانی فوتبال ساحلی با تذکر این نکته که هنوز بازی به اتمام نرسیده، خواستار ادامه بازی و پرتاب اوت توسط استرالیا شد که همزمان با به صدا درآمدن سوت مسابقه توپ وارد دروازه امارات شد که مورد قبول داور واقع نشد.

استرالیایی که حاضر به ترک میدان نبودند، شدیدا نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند که مورد قبول داور و مسئول برگزاری مسابقات قرار نگرفت و در نهایت امارات به جام جهانی راه یافت.

همچنین پس از برگزاری دیدار رده‌بندی تیم‌های بارسلونا اسپانیا و آث میلان ایتالیا که به دعوت فدراسیون جهانی فوتبال ساحلی به قطر آمده بودند، دیداری دوستانه را برگزار کردند و در نهایت این بارسلونا بود که توانست با 6 گل و با نتیجه 6 بر 2 پیروز میدان شود.

کد خبر 1801702

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha