۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۶:۰۵

مارکو اوکتاویو:

باید با تیم‌های مطرح فوتبال ساحلی جهان بازی کنیم

باید با تیم‌های مطرح فوتبال ساحلی جهان بازی کنیم

سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی با اشاره به حضور تیم ایران در جام جهانی گفت: تیم ایران برای موفقیت بیشتر در این رقابتها نیاز به دیدارهای بین‌المللی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مارکو اکتاویو در خصوص برنامه‌های تیم ملی گفت: اردویمان را به زودی در آکادمی ملی فوتبال برگزار خواهیم کرد و نزدیک‌ترین برنامه‌ای که داریم رقابتهای فوتبال ساحلی غرب آسیاست که قرار است در ایران برگزار شود. ما برای این رقابتها در حال آماده شدن هستیم و البته برای جام جهانی هم آماده خواهیم شد.

وی ادامه داد: برای آماده شدن جهت حضور در جام جهانی تاهیتی که 16 تیم قدرتمند فوتبال ساحلی جهان در آن حضور پیدا می‌کنند، برنامه‌هایی را طرح ریزی کرده‌ایم و باید مقابل چندین تیم بزرگ فوتبال ساحلی جهان بازی‌های دوستانه انجام دهیم.

سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران اضافه کرد: به همین دلیل ارتباط‌هایی را برقرارکرده‌ایم و با کشورهایی مثل روسیه، هلند، پرتغال، برزیل، آرژانتین و مکزیک تماس گرفته‌ایم که در صورت امکان یا ما به این کشورها برویم یا آنها به ایران بیایند. به دنبال تورنمنت‌های خارجی هم هستیم تا در بتوانیم در رقابتهای در سطح جام جهانی و بین المللی شرکت کنیم.

مارکو در پایان گفت: خوشبختانه مصدومی نداریم و بازیکنان همه آماده هستند تا کیفیت بالایشان را نشان دهند. ما از این به بعد هر هفته اردو داریم. در واقع هفته‌ای سه روز بازیکنان در اردو هستند و تا این برنامه تا جام جهانی ادامه خواهد داشت.

کد خبر 2005284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha