۸ بهمن ۱۳۹۱، ۱۵:۵۰

علیلو خبر داد:

اتصال کنارگذر شمالی تبریز به کنار گذر غربی

اتصال کنارگذر شمالی تبریز به کنار گذر غربی

تبریز - خبرگزاری مهر: شهردار منطقه شش تبریز گفت: با اجرای طرح عظیمی درشهر تبریز، کنارگذر شمالی این شهر به کنارگذر غربی متصل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود علیلو ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در طول سال های اخیر اختصاص شش هزار و 800 مترمربع برای ساخت ساختمان ها و 93 هزار و 250 برای پارک های محلی و بوستان ها و همچنین احداث پل های روگذر و طرح تقاطع سه راهی مایان از جمله اقدامات این شهرداری بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه آسفالت ریزی در خیابان های این  منطقه  در حدود 750 هزار متر آسفالت و 22 هزار متر پیاده رو سازی شده است و 37 هزار و 500 مترمربع خیابان جدول گذاری شده است.

علیلو از احداث دو پل عابر پیاده در اینده ای نزدیک در این منطقه خبر داد وگفت: اخیرا یک پل عابر در این منطقه احداث شده بود که بهره برداری از دو پل دیگر در آینده ای نزدیک صورت خواهد گرفت.

وی در خصوص پروژه های مشارکتی انجام شده در این شهرداری گفت: حدود 437 هزار و 200 مترمربع به خصوص برای ساخت شهرک مبل و خودرو در شهرک صنعتی مایان در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه شش افزود: 127 هزار و 500 اصله درخت در این منطقه نهاد کاری شده و 609 هکتار هم برای نگهداری فضای سبز در این منطقه در نظر گرفت شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح اتصال کنارگذر غرب تبریز اظهار داشت: با اجرای این طرح عظیم اتوبان پاسداران تبریز به کنارگذر غربی متصل شده و مشکلات ترافیکی و حمل و نقلی در این قسمت ها را از میان خواهد برد.

علیلو از افتتاح مجتمع تجاری امام در این منطقه خبر داد وگفت: به زودی این مجتمع با 21 هزار متر مربع زیر بنا افتتاح می شود و همچنین پروژه افتتاح شهربازی لاله با هزار و 500 مترمربع از دیگر پروژه های افتتاحی این شهرداری خواهد بود.

کد خبر 1801884

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha