۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۳:۴۵

سلاح ورزی مطرح کرد:

اتاق بازرگانی خرم آباد فصلنامه تخصصی منتشر می کند

اتاق بازرگانی خرم آباد فصلنامه تخصصی منتشر می کند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد از انتشار یک فصلنامه تخصصی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سلاح ورزی ظهر دوشنبه در پانزدهمین جلسه کمیسیون IT و تجارت الکترونیک اظهار داشت: طبق قانون بهبود فضای کسب و کار وظیفه تهیه گزارشهای تحلیلی و جمع آوری اطلاعات بر عهده اتاق بازرگانی قرار داده شده است.

وی بر ضرورت تشکیل بانک اطلاعاتی جامع در استان تاکید کرد و بیان داشت: نبود یک سیستم اطلاعاتی قوی که بتوان به عنوان مرجع از آن استفاده کرد نیازی است که سالهاست احساس می شود ولی باید استانداردهای لازم در تهیه آن را مد نظر قرار داد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد همچنین گفت: اتاق در نظر دارد نسبت به انتشار یک فصلنامه تخصصی اقدام کند که در این راستا نیازمند مشارکت و همکاری کمیسیونهای مختلف هستیم.

مهران کرمی عضو کمیسیون IT و تجارت الکترونیک اتاق بازرگانی خرم آباد نیز در این جلسه عنوان کرد: در تهیه بانک اطلاعاتی علاوه بر سیستم نرم افزاری باید به ویژگی های محتوایی سیستم نیز دقت شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر تولید کننده اصلی آمار مشخص نیست و گاهی دیده می شود که آمارهای متفاوتی در مورد یک موضوع مشخص توسط سازمانهای مختلف ارائه شده و این امر یک ضعف بزرگ در سیستم آماری کشور محسوب می شود.

کرمی افزود: برای حل این مشکل باید متولی تولید آمار در زمینه های های مختلف مشخص و از سیستم آمار ثبتی، به معنای ثبت قلم آماری به محض اتفاق و پیش ازتحلیل، استفاده کرد.

بنابر این گزارش در پایان ان جلسه نسخه آزمایشی پورتال تجاری استان ارائه شد و سایر اعضای کمیسیون نیز نظرات خود را در این خصوص ارائه کردند.

کد خبر 1802605

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha