۱۰ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۲۶

در جدال خانگی هفته 24/

پنج بازیکن اصلی صبا از بازی برابر تراکتور سازی محروم شدند

پنج بازیکن اصلی صبا از بازی برابر تراکتور سازی محروم شدند

قم - خبرگزاری مهر: پنج بازیکن اصلی تیم فوتبال صبای قم در آستانه دیدار این تیم با تراکتور سازی تبریز در هفته بیست و چهارم لیگ برتر از همراهی نماینده قم محروم شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که دیدارهای روز نخست از هفته هفتم دور برگشت مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس امروز برگزار می‌شود، صبای قم بعد از شکست نفت آبادان در هفته بیست و سوم اکنون به دیدار حساس هفته بیست و چهارم مقابل تراکتور سازی تبریز فکر می‌کند، دیداری که یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته است و در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

در این دیدار که یک مسابقه داخل خانه حساس برای تیم فوتبال صبای قم به شمار می‌رود و برابر تیم فوتبال پرقدرت و مدعی تراکتور سازی تبریز برگزار می‌شود، شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تلاش برای بقا در جمع تیم‌های بالای جدول باید از سد میهمان آماده خود عبور کنند.

خبر نگران‌کننده برای صمد مرفاوی سرمربی و سایر همکاران وی در کادر فنی تیم فوتبال صبای قم، محرومیت پنج بازیکن کلیدی و اصلی این تیم در این دیدار است و این مربی باید با این شرایط ترکیب صبا در دوازدهمین بازی خانگی برای مصاف با تراکتور سازی تبریز انتخاب کند.

در بین بازیکنانی که در این بازی نمی‌توانند برای تیم فوتبال صبای قم مقابل تراکتور سازی تبریز به میدان بروند، نام مرتضی کاشی، ایمان رزاقی راد، عبدالکریم اسلامی، محسن بیات و مهدی بدرلو به چشم می‌خورد که از قضا همگی آنها نفرات ترکیب اصلی صبای قم به شمار می‌روند.

با این حال مجید حیدری که یکی از بهترین مدافعان تیم فوتبال صبای قم در مسابقات لیگ یازدهم و این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بعد از رفع محرومیت خود و آمادگی بالایی که در تمرینات صبای قم از خود نشان داد در این بازی جزو لیست 18 نفره صبا خواهد بود.

از سوی دیگر مرتضی کاشی دیگر مدافع صبای قم که در نیم فصل اول دوازدهمین دوره لیگ برتر کاپیتان تیم صبای قم به شمار می‌رفت به دلیل آسیب‌دیدگی تا کنون تمام بازی های نیم فصل دوم از جمله دیدار هفته بیست و چهارم با تراکتور سازی تبریز را از دست می‌دهد.

عبدالکریم اسلامی نیز که از بازیکنان جوان و آینده‌دار صبای قم محسوب می‌شود و در فصل قبل لیگ و این فصل نقش ارزنده‌ای در خط حمله صبای قم داشت، در مسابقه حساس با تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز به دلیل اینکه هنوز به شرایط آرمانی نرسیده نمی تواند برای صبا به میدان برود.

دو مهره کلیدی و کارآمد دیگر تیم صبای قم در لیگ امسال محسن بیات و ایمان رزاقی راد هستند که بیات از آغاز نیم فصل دوم هنوز به دلیل مشکلات انضباطی برای صبا بازی نکرده اما خبر نگران کننده تر برای مرفاوی مصدومیت گلزن مطرح تیمش یعنی ایمان رزاقی راد است که به این بازی نخواهد رسید.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتور سازی تبریز از هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز سه شنبه دهم بهمن ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.
 

کد خبر 1803206

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha