۱۳ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۴۹

حاجیانی:

شرکت‌های تابعه وزارت نفت در پرداخت حقوق کارگران پیشتاز هستند

شرکت‌های تابعه وزارت نفت در پرداخت حقوق کارگران پیشتاز هستند

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس گفت: شرکت‌های تابعه وزارت نفت در پرداخت حقوق کارگران پیشتاز هستند.

به گزارش خبرنگار مهر،حجت الاسلام عبدالله حاجیانی صبح جمعه در نشست کمیسیون کارگری منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با تاکید بر لزوم پرداخت به موقع حقوق کارکنان شرکت‌ها،اظهار داشت: با جدیت پیگیر احقاق حقوق کارگران و کارکنان در شرکت‌های منطقه هستیم.

وی اضافه کرد: سازمان منطقه ویژه پارس و مدیریت کار و خدمات اشتغال در راستای احقاق حق و حقوق کارگران از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد و با بسیج کردن تمام امکانات در این مسیر تلاش خواهد کرد.

حجت‌الاسلام حاجیانی افزود: برخی ناهماهنگی ها در عدم پرداخت بموقع حقوق کارگران در پارس جنوبی از سوی برخی پیمانکاران فرعی است که بعضاً بصورت مستقیم نیز با صنعت نفت ارتباطی ندارند.

مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس تصریح کرد: شرکت های تابعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت در پاس جنوبی در پرداخت حقوق کارگران پیشتاز هستند.

اجازه فعالیت به شرکت‌های متخلف را نمی‌دهیم

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون کارگری پارس جنوبی و دستگاه‌های اجرایی، امنیتی و قضایی شهرستان کنگان و بخش عسلویه در همکاری با مجموعه صنعت نفت در مسیر احقاق حقوق کارگران تلاش های فراوانی داشته اند که جای تقدیر دارد.

حاجیانی افزود: سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از صنعت بالنده نفت جمهوری اسلامی ایران در پایتخت انرژی کشور با همراهی سایر دستگاه‌ها هیچ‌گاه اجازه فعالیت به برخی شرکت‌های متخلف این حوزه در پارس جنوبی نخواهد داد.

غلامرضا غریبی قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به نقش پرداخت به موقع مطالبات کارگری در کمک به پیشبرد اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای ابراز امیدواری کرد که حاصل این نشست تخصصی ارائه راهکارهای مناسب برای برنامه‌ریزی‌های لازم برای پرداخت به موقع مطالبات کارگری باشد.

کمیسیون کارگری منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با هدف پیگیری مطالبات کارگری در پارس جنوبی با حضور مدیران صنعت نفت در منطقه ویژه پارس، مسئولان شهرستان کنگان و بخش ویژه عسلویه تشکیل جلسه داد.

کد خبر 1805460

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha