۱۳ بهمن ۱۳۹۱، ۱۶:۰۹

رحیمی:

وجود ولی فقیه در نظام جمهوری اسلامی ضامن امنیت کشور است

وجود ولی فقیه در نظام جمهوری اسلامی ضامن امنیت کشور است

خمینی شهر - خبرگزاری مهر : امام جمعه خمینی شهر گفت: امروز در کشور های عربی و اسلامی به دلیل عدم وجود ولی فقیه ما شاهد آشوب و خون ریزی هستیم و وجود ولی فقیه در نظام ما ضامن امنیت در کشور و وسلیه آسایش بر جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه خمینی شهر اظهار داشت: مردم ما بایدقدر و منزلت وجود ولی فقیه و رهبر آسمانی در بین خود بدانند .

وی بیان داشت: در طول تاریخ ولی فقیه، عالما و روحانیون در حرکت‌های انقلابی و اسلامی در راس قرار داشته اند،نقش ولی فقیه حفظ اسلام ودین در برابر کفار و ظالمان دنیاست.

امام جمعه خمینی شهر باشاره به اینکه بعضی با سختی نام امام را زبان می آوردند، گفت:حتی بعضی حاضر نیستند، نام خمینی شهر به زبان بیاوردند تا مبادا مجبور شوند نام امام را به زبان خود بیاورند .

وی افزود: بعضی از افراد و مسئولان در کشور به دنبال جداسازی نام امام از انقلاب و نظام هستند.

رحیمی در خصوص اهداف قیام امام  راحل بیان داشت: در زمان طاغوت آمریکا اساس مشکلات و فساد در کشور بود انقلاب و قیام امام با هدف احیاء دین اسلام بود.

وی تصریح کرد:یک از اهداف قیام امام این بود که حدود و احکامی که تعطیل شده بود در جامعه دوباره به جریان بیفتد و زنده شود، یکی از اهداف رژیم شاه اسلام ستیزی بود.

امام جمعه خمینی شهر بیان داشت: در زمان طاغوت همان فساد های دوره بنی امیه در کشور اسلامی اجرا می‌شد، صالحان زندان و فاسدان آزاد بودند.

وی افزود:ت رویج فساد و عقب افتادگی کشور یکی از  اهداف آمریکا در کشور بود ریشه‌کنی اسلام از اهداف امریکا در گذشته و حال در کشور های اسلامی است،امام نجات دهنده اسلام، مردم و کشور در زمان طاغوت بود.

کد خبر 1805651

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha