۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۸:۲۸

حجت الاسلام سرلکیان:

ایران اسلامی با وجود ولی فقیه دچار مشکل راهبردی نخواهد شد

ایران اسلامی با وجود ولی فقیه دچار مشکل راهبردی نخواهد شد

اراک – خبرگزاری مهر: مدیر کل اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: نظام اسلامی ایران با وجود نعمت ولی فقیه نه تنها دچار مشکل راهبردی نخواهد شد بلکه بر پایه ارزش های اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی به مسیر خود ادامه می دهد.

حجت الاسلام نعمت الله سرلکیان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: جمهوری اسلامی با رهبری ولایت فقیه مسیر خود را از میان مشکلات باز می کند و بدون بن بست به راه خود ادامه می دهد.

وی با تاکید بر اینکه هر کس بخواهد بر خلاف جریان ولایت فقیه حرکت کند مردم پاسخ او را خواهند داد تصریح کرد: هدف والای این نظام با عنایت خداون، رهبری ولایت فقیه و استواری مردم ماندگار است.

سرلکیان با اشاره به اینکه کلام مقام معظم رهبری در هر مقطع راه گشا و دشمن را مأیوس کرده است اظهار داشت: ایشان در این برهه از زمان نیز آرایش خاصی به مردم و جامعه عنایت فرموده اند.

وی با بیان اینکه اوامر رهبری تعیین کننده است خاطرنشان کرد: خداوند انسان را اجتماعی قرار داده است و با فرستادگان خود، انبیاءالهی و ائمه معصومین(ع)راه سعادت را برای او هموار کرده و همیشه انسان ها به دنبال جامعه ای زیبا و با کرامت انسانی بودند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه  اسلام در بین همه ادیان برای حاکمیت ارزش های اخلاقی دستورالعمل های فراوانی دارد بیان داشت:حاکمیت نظام اسلامی با وجود ائمه معصومین(ع) بر پایه قرآن و ارزش های معنوی انسان است و امروز نظام جمهوری ایران در بین همه نظام های دنیا از ویژگی خاصی برخوردار است و شاخصه اصلی آن هم حاکمیت نظام بر پایه ولایت فقیه است.

 

کد خبر 2007400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha