۱۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱:۱۵

تا هفته آینده؛

کادر فنی تیم ملی کاراته انتخاب می شود/ رهنما جدی‌ترین گزینه

کادر فنی تیم ملی کاراته انتخاب می شود/ رهنما جدی‌ترین گزینه

فدراسیون کاراته طی چند روز آینده کادر فنی تیم ملی را در حالی انتخاب خواهد کرد که رقابتهای انتخابی اواخر هفته آینده در اراک برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، با گذشت بیش از 70 روز از پایان رقابتهای قهرمانی جهان و درخشش نمایندگان کشورمان در پاریس و با تغییر در راس مدیریت فدراسیون ، علیرضا سمندر سرپرست جدید در نظر دارد کادر فنی تیم ملی را تغییر دهد.

سمندر معتقد است باید یک مربی با تجربه به عنوان انتخاب  و مربیان جوانتر و بعضا ملی پوش در کنار او هدایت تیم ملی را برعهده گیرند. هرچند بسیاری از کارشناسان بر تغییر نکردن کادر فنی موفق تیم ملی نظر دارند ولی فدراسیون عزم خود را برای انتخاب نفرات جدید جذب کرده است.

رقابتهای انتخابی تیم ملی 24 تا 26 بهمن ماه به میزبانی اراک برگزار خواهد شد و قبل از این رقابتها کادر فنی معرفی خواهد شد. سرپرست فدراسیون کاراته از آغاز جلسات تصمیم گیری در این خصوص از روز چهارشنبه هفته جاری به مهر خبر داد.

وی ادامه داد: از روز چهارشنبه گزینه های خود را مورد بررسی قرار می دهیم و تا دوشنبه هفته آینده و قبل از آغاز رقابتها کادر فنی تیم ملی را در هر دو بخش بزرگسالان و جوانان، نوجوانان معرفی خواهیم کرد.

سمندر در خصوص گزینه های اصلی فدراسیون بدون آنکه از شخص خاصی نام برده باشد گفت: همه مربیان سرمایه های های کاراته ایران هستند که برای رشد و توسعه این رشته ورزشی تلاش می کنند. امیدوارم بتوانیم با کمک کارشناسان فدراسیون بهترین انتخاب را داشته باشیم.

هر چند سرپرست فدراسیون از هیچ مربی در گفتگو با خبرنگار مهر نام نبرد ولی گفته می شود مسعود رهنما به عنوان سرمربی ، مازیار فرید خمامی به عنوان مربی بدنساز و شهرام هروی به همراه حسین روحانی کادر فنی تیم ملی بزرگسالان را تشکیل خواهند داد و مهران بهنام فر به همراه علیرضا کتیرایی کادر فنی تیم های جوانان و نوجونان را تکمیل خواهند کرد.

به هرحال بازیهای کشورهای اسلامی و رقابتهای قهرمانی آسیا سال آینده پیش روی کاراته کاهای ملی پوش است و فدراسیون کاراته باید با تدبیر خود روند رو به رشد کاراته را ادامه دهد.

کد خبر 1808948

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha