۲۳ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۰۹

روحانی به مهر خبرداد:

توزیع پوشاک از 25 بهمن در مدارس استان فارس

توزیع پوشاک از 25 بهمن در مدارس استان فارس

شیراز – خبرگزاری مهر: کارشناس مسئول تغذیه وپوشاک رایگان آموزش و پرورش فارس خبرداد: از 25 بهمن تا 15 اسفند پوشاک رایگان در بین دانش آموزان نیازمند شناسایی شده توسط آموزش و پرورش فارس توزیع می شود.

جواد روحانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: توزیع مانتو، شلوار، کفش بین دانش آموزان نیازمند  تحت پوشش آموزش و پرورش فارس از 25 بهمن در سراسر استان آغاز می شود.

وی افزود: در بین 100 تا 150 هزار دانش آموز این اجناس توزیع که  به هر دانش آموز براساس نیاز  یک مانتو،شلوار و کفش اهدا می شود.

کارشناس مسئول تغذیه وپوشاک رایگان آموزش و پرورش فارس بیان داشت: 20 هزار مانتو شلوار، 40 هزار شلوار و حدود 60 هزار کفش در برنامه توزیع قرار دارد.

روحانی با اشاره به اینکه متاسفانه به علت منابع محدود امکان توزیع در بین کل جمعیت تحت پوشش را نداریم، ادامه داد: 50 تا 80 درصد دانش آموزان دریافت کالا می کنند و این توزیع براساس نیاز افراد انجام می شود.

وی با اشاره به طرح ایتام گفت: خیرین در طرح ایتام که خارج از وظایف سازمان آموزش و پرورش است با این اداره همکاری دارند و امسال نیز مانند سال گذشته توانسته ایم دانش آموزان زیادی در مناطق چندگانه  را در این طرح وارد کنیم.

کد خبر 1810704

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha