۲۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۳:۰۸

همزمان با آغاز سال تحصیلی/

کمیته امداد خراسان شمالی در 124 روستای محروم پوشاک مدرسه توزیع می کند

کمیته امداد خراسان شمالی در 124 روستای محروم پوشاک مدرسه توزیع می کند

بجنورد- خبرگزاری مهر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید این نهاد در 124 روستای محروم استان اقدام به توزیع پوشاک رایگان مدرسه می کند.

امان الله حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، انواع پوشاک رایگان در بین دانش آموزان 124 روستای محروم شهرستان های راز و جرگلان، بجنورد و شيروان خراسان شمالی توزیع می شود.

وی با بیان این که توزیع پوشاک رایگان در بین دانش آموزان روستاهایی اجرا می شود که از نظر محرومیت در ضریب هشت هستند، افزود: در این روستاها تاکنون 430 دانش آموز محروم شناسایی شده که لباس های مدرسه پیش از آغاز سال تحصیلی به آنها اهدا می شود.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی دانش آموزان مذکور در غلامان، جرگلان، گيفان، قوشخانه و جيرستان ساکن هستند.

وی در ادامه با بیان این که در خراسان شمالی با 900 هزار نفر جمعیت، بالغ بر 120 هزار نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد به صورت دائمی و موقتی استفاده می‌کنند، اضافه کرد:‌ از این تعداد هفت هزار و 500 نفر دانش آموز و دانشجو هستند به گونه ای که پارسال شش هزار دانش آموز و هزار و 500 دانشجو در این استان از خدمات نهاد کمیته امداد استفاده کردند.

حسین پور با اشاره به این که پارسال برای ارائه خدمات به دانشجویان و طلاب علوم دینی و دانش آموزان بیش از 15 میلیارد ریال هزینه شد، اظهار داشت: پرداخت کمک هزینه تحصیلی، بهره مندی دانش آموزان از کانون و خوابگاه‌ها، اعزام آن‌ها به اردوهای تفریحی، آموزشی و زیارتی و ... از جمله خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی به دانش آموزان و دانشجویان محروم به شمار می رود.

کد خبر 2372153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha