۱۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۵:۰۳

به مناسبت دهه فجر/

شرکت 50 مدیر مسئول و خبرنگار استان مرکزی در مسابقات تیراندازی

شرکت 50 مدیر مسئول و خبرنگار استان مرکزی در مسابقات تیراندازی

اراک - خبرگزاری مهر: معاون روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی از برگزاری مسابقه تیراندازی خبر داد و گفت: در این مسابقات 50 نفر از مدیران مسئول، خبرنگاران و شاغلان زن و مرد رسانه های جمعی استان با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل غلامی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مسابقه تیراندازی بین مدیران، سردبیران، خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های استان استان مرکزی صبح پنج شنبه در مجتمع ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.

وی با بیان اینکه  این مسابقات به مناسبت اولین یادواره شهدای جبهه و جنگ و یادمان شهید مهدی ثامنی بر گزار شد افزود: نخستین یادواره شهدای تبلیغات جبهه و جنگ با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در اراک برگزار شد.

غلامی با اشاره به منتخبین این دوره از رقابتها اظهار کرد: در رشته تپانچه بادی مجید نوری٬ از خبرگزاری ایسنا٬ ساعد دایی٬ از هفته نامه صور و محمود جودکی از هفته نامه سماع قلم به ترتیب موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند.

وی اضافه کرد: در رشته تفنگ بادی فیروز رضایی، سید احمد طباطبایی و سعید شریفی هر سه از صدا و سیمای استان مرکزی رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

معاون روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: در رشته تفنگ بادی بانوان نیز الهه پژوهشگر، زهرا محمدی و سهیلا علیی هر سه از صدا و سیمای استان مرکزی رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

شهید محمدمهدی ثامنی نخستین شهید روابط عمومی و تبلیغات دوران دفاع مقدس اراک٬ که سیزدهم آذر ماه سال 1360 در منطقه عملیاتی پل سابله در عملیات طریق القدس مورد اصابت ترکش خمپاره قرار گرفت و به فیض عظیم شهادت نائل شد.

شهید محمد مهدی ثامنی سال 1330 در میدان سرداران اراک پا به عرصه گیتی گذاشت و در خانواده دینی و خداباور تربیت شد.

شهید ثامنی در سال 1357 وارد دانشگاه تربیت معلم شد و در رشته ریاضی دوره شبانه شروع به تحصیل کرد و بلافاصله به انجمن اسلامی دانشجویان پیوست و خستگی ناپذیر و شبانه روز به فعالیت مشغول شد.

شهید ثامنی از اعضای صدیق و خالص انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم و به معنای واقعی تشنه شهادت و برخوردار از روحیه شجاعت و مسئولیت‌پذیر بود.

سازماندهی هنرمندان، نقاشان،‌ خوشنویسان و سایر قشرهای علمی و فرهنگی جامعه، مدیریت فرهنگی مطلوب و اثرگذار به خصوص در مواقع بحرانی از دیگر ویژگی‌های بارز شهید ثامنی بود.

این شهید هماهنگ با برادر شهیدش کاظم ثامنی از نخستین شهدای استان مرکزی در کردستان، دانشجوی پیرو خط امام به خاطر همکاری در فتح لانه جاسوسی، یار و یاور مردان زلزله زده طبس، مسئول سیاسی در استانداری کردستان، همکاری با صیاد شیرازی در کردستان، همراه همیشگی شهید سرلشگر پاسدار رحیم آنجفی و شهید محمد زراسوند و اولین شهید روابط عمومی هشت سال دفاع مقدس شناخته می‌شود.

کد خبر 1811404

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha