۲۱ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۳۷

حجت الاسلام عبادی:

حضور مردم در صحنه های اجتماعی عاملی برای شکست تحریم ها است

حضور مردم در صحنه های اجتماعی عاملی برای شکست تحریم ها است

بیرجند - خبرگزاری مهر: نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف گفت: حضور گسترده مردم در صحنه های اجتماعی، عاملی برای شکستن و از بین رفتن تحریم های اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمدباقر عبادی پیش از ظهر شنبه در شورای اداری استان، اظهارداشت: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن موجبات یاس و ناامیدی دشمن را فراهم می کنند.

وی اضافه کرد: ویژگی بارز انقلاب اسلامی ایران جنبه الهی و اعتقادی آن بوده و موجب تدوام و پایداری انقلاب می شود.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه مردم ایران علیرغم تحریم ها و تهدیدهای اقتصادی دشمن، همیشه در صحنه های اجتماعی حضور دارند، افزود: این مهم بیانگر توجه و اهمیت مردم به مسائل دینی و اعتقادی است.

وی با اشاره به اینکه وحدت مهمترین رکن پایداری و تدوام انقلاب اسلامی ایران در جهان بشریت است، عنوان کرد: وحدت مسئولان و بویژه سران نظام پشت سر مقام معظم از مهترین ارکان پایداری نظام است.

حجت الاسلام عبادی ادامه داد: وحدت مسئولان همگام با رهبری موجب شکست دشمن و خنثی سازی اهداق شومشان می شود.

وی با بیان اینکه هدف از تحریم های غربی ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان است، اظهارداشت: دشمن با تحریم و افزایش تورم می خواهد بین صفوف منظم مردم شکاف ایجاد کند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف با تاکید بر اینکه همان وحدت و اتحادی که موجب پیروزی انقلاب شده، باعث تدوام انقلاب نیز می شود، گفت: ایران طی 34 سال گذشته الگو و نماد مقاومت در جهان بشریت بوده است.

کد خبر 1812473

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha