۲۲ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۲۸

تکواندو نوجوانان ایران/

جام قهرمانی روی دستان دختران البرزی/ شعبان‌نیا فنی‌ترین تکواندوکار شد

جام قهرمانی روی دستان دختران البرزی/ شعبان‌نیا فنی‌ترین تکواندوکار شد

نوجوانان دختر البرزی همانند پسران این استان موق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های تکواندو قهرمانی کشور شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفدهمین دوره این مسابقات با حضور 210 تکواندو کار در قالب 26 تیم از 25 استان کشور صبح جمعه  آغاز شد که در نهایت عصر شنبه دختران البرزی در یک رقابت نزدیک با تهران  کسب یک نشان طلا، پنج نقره و یک برنز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

تهران با دو مدال طلا، یک نقره و سه برنز، تیم توابع تهران با دو مدال طلا، یک نقره و دو برنز و تیم مازندران با دو مدال طلا و دو برنز به ترتیب عناوین دوم تا چهارم را بدست آوردند.

در بخش انفرادی این رقابتها  فاطمه اموری هریس از توابع تهران، فاطمه شعبان نیا ازمازندران، زهرا کنگرانی از تهران،  روناک حسین زاده از کردستان، فاطمه زهرا شریفی از مازندران، مهسا جدی از توابع تهران،فاطمه سادات شاه صاحب از تهران،  فاطمه مصطفایی از البرز، مونا طالب ضیاء از گیلان و نفیسه رنگرزاده از خراسان رضوی در ازوان دهگانه موفق به کسب مدال طلا شدند.

از سوی کمیته برگزاری در فاطمه شعبان نیا از مازندران به عنوان فنی ترین تکواندوکار، سمیه قهیه ای از مرکزی به عنوان بهترین سرپرست، مهرو کمرانی از البرز به عنوان بهترین مربی، فاطمه کیایی از تهران و زهرا خوانسار از البرز به عنوان بهترین داوران و کرمانشاه به عنوان تیم منتخب اخلاق انتخاب و معرفی شدند.

کد خبر 1813134

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha