۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۴۵

زوار و زارع مربی تیم ملی تکواندو نوجوانان شدند

زوار و زارع مربی تیم ملی تکواندو نوجوانان شدند

فدراسیون تکواندو سکان هدایت تیم ملی نوجوانان را در دو بخش بانوان و آقایان به مربیان تهرانی سپرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران سال آینده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو دارد. بعد از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور که نفرات برتر به اردوی آماده سازی دعوت شدند کادر فنی این تیم نیز اعلام از سوی فدراسیون انتخاب و معرفی شد. در بخش مردان هدایت تیم به محمدرضا زوار سپرده شد و ندا زارع نیز در بخش بانوان این وظیفه را برعهده خواهد داشت.

کسب دو مقام قهرمانی در (هشتمين دوره رقابتهاي قهرماني جهان 2010 "تيخوانا" مكزيك و بازيهاي المپيك نظاميان جهان در سال 2011 برزيل) و هفت عنوان نایب قهرمانی در رقابتهای (قهرماني آسيا 2003 "هوشيمنه" ويتنام، قهرماني جهان 2004 "سان چوان" كره جنوبي، قهرماني جهان 2006" ويتنام"، قهرماني آسيا در سال 2007 "اردن"، قهرماني جهان 2008 "ازمير" تركيه،قهرماني آسيادر سال 2009 ايران، قهرماني جهان 2012 مصر ) در کارنامه مربیگری زوار ثبت شده است.

ندا زارع نیز كه از سال 1390 به عنوان سرمربي تيم ملي نوجوانان تكواندو كشورمان مشغول فعالیت است،(دو مدال برنز رقابتهاي قهرماني جهان و يك مدال طلا و سه برنز در مسابقات قهرماني آسيا 2012 مصر)را برای تکواندو ایران به ارمغان آورده است

هفتمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا بیست و نهم خرداد سال آینده به میزبانی کشور اندونزی و در شهر جاکارتا برگزار می شود.

کد خبر 2001506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha