۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۱۱

در گفتگو با مهر عنوان شد:

انتخاب تکواندوکار نوجوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا

انتخاب تکواندوکار نوجوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا

تیم ملی تکواندو نوجوانان بعد از پشت سر گذاشتن اردویی 15 روزه به تهران بازگشت و قرار است کادر فنی این تیم اسامی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا را اوایل هفته جاری اعلام کند.

محمدرضا زوار ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: با توجه به آنکه قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا نمی توانیم در اردو يا مسابقات برون مرزی شرکت کنیم حضور در بندرعباس و تمرین با امکانات مناسب برای تک تک نفرات تیم بسیار مفید بود.

وی افزود: 14 تکواندوکار حاضر در اردو به همراه نفراتی که از باشگاه های مختلف بندرعباس به ما ملحق شدند یک دوره بسیار خوب را پشت سر گذاشتند در واقع تربیت بدنی نیروی دریایی که میزبان ما بود سالن بدنسازی، سالن تمرین و خوابگاه بسیار خوبی را برای تیم نوجوانان فراهم کرده بود.

زوار در خصوص همکاری مسئولین هیات استان گفت: مربیان و باشگاه‌های تکواندو حضور خوبی در تمرینات داشتند ولی مسئولین هیات با دعوت ما هم به اردو نیامده و سراغی از ما نگرفتند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در خصوص زمان اعلام اسامی تیم ملی گفت: بعد از بازگشت به تهران دو روز به نوجوانان استراحت خواهیم داد و سپس در جلسه با کادر فنی و مسئولین فدراسیون در خصوص انتخاب نفرات تصمیم گیری خواهد شد.

وی در پایان گفت: مرحله نهایی اردوی تیم ملی از روز پنجشنبه آغاز شد و تا زمان اعزام پیگیری می شود.


هفتمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا طی روزهای 31 خرداد تا دوم تیرماه  در اندونزی برگزار می شود.

کد خبر 2054619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha