۲۴ بهمن ۱۳۹۱، ۱۵:۲۰

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

تعلل بانک مرکزی برای معرفی نماینده کارگروه حل مشکل وام ازدواج

تعلل بانک مرکزی برای معرفی نماینده کارگروه حل مشکل وام ازدواج

مدیر کل دفتر ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: بانک مرکزی هنوز نماینده خود را برای حضور در کارگروه بررسی حل وام ازدواج جوانان به ما معرفی نکرده است.

حسین معتمدنیا در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب گفت: پس از مذاکره با بانک مرکزی قرار شد که برای حل مشکل وام ازدواج جوانان، کارگروهی از نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و بانک مرکزی تشکیل شود تا بتوان مشکلات پیش روی پرداخت وام ازدواج جوانان را حل کنیم.

وی افزود: بانک مرکزی تاکنون نماینده خود را برای حضور در این کارگروه معرفی نکرده است و در صورتیکه نماینده بانک مشخص شود، نسختین جلسه کارگروه چهارشنبه 25 بهمن ماه در وزارت جوانان تشکیل می شود.

معتمدنیا درباره اینکه اگر بانک مرکزی نماینده خود را معرفی نکند تکلیف پرداخت وام ازدواج چه می شود، توضیح داد: بانک مرکزی فرصت دارد تا پایان این هفته و یا نهایتاً هفته آینده نماینده خود را به ما معرفی کند تا در هفته آینده این کارگروه کار خود را آغاز کند.

وی درباره موضوعاتی که قرار است دراین کارگروه تشکیل شود، گفت:دلایل عدم پرداخت وام، نحوه تخصیص اعتبار ،میزان اعتبار برای وام ازدواج و همچنین درنظرگرفتن تسهیلاتی برای پرداخت وام اشتغال از موضوعات مطرح شده در این کارگروه خواهد بود.

معتمدنیا درباره تصویب شاخص های ساماندهی جوانان که به تصویب وزارت جوانان رسیده است در هیات دولت گفت: برای تصویب این شاخص ها باید جلسه شورای عالی جوانان به ریاست رئیس جمهور تشکیل شود و ما هم اکنون در حال مذاکره با ریاست جمهوری برای تعیین زمانی به منظور تشکیل این جلسه هستیم تا قبل از پایان سال این شاخص به تصویب رئیس جمهور نیز برسد.

کد خبر 1814507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha