۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۷:۵۸

ابلاغ مصوبه شفاف سازی وظایف دستگاهها در حوزه جوانان/ زمان دومین جلسه ساماندهی وام ازدواج

ابلاغ مصوبه شفاف سازی وظایف دستگاهها  در حوزه جوانان/ زمان دومین جلسه ساماندهی وام ازدواج

مدیر کل دفتر ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: مصوبه شفاف سازی تکالیف و وظایف دستگاهها در حوزه جوانان پس از تصویب هیات وزیران و مجلس از سوی وزارت جوانان به دستگاهها ابلاغ می شود.

حسین معتمدنیا در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب گفت: اسفند ماه سال گذشته مصوبه شفاف سازی تکالیف دستگاهها در حوزه جوانان به هیات دولت ارائه شد تا پس از بررسی هیات وزیران این مصوبه به مجلس ارائه داده شود.

وی با بیان اینکه مدت زمان بررسی این مصوبه اندکی طولانی است، افزود: پس از تصویب هیات وزیران، این مصوبه از سوی هیات دولت به مجلس ارائه می شود تا پس از تصویب مجلس به دستگاه ها ابلاغ شود.

معتمدنیا از ابلاغ شاخص های ساماندهی امور جوانان به دستگاهها خبر داد و درباره اولویتهای دفتر ساماندهی امور جوانان در سال جدید توضیح داد: افزایش برگزاری جلسات ساماندهی امور جوانان برای حل مشکلات حوزه جوان، افزایش حداقل 50 درصدی ستادهای استانی و شهرستانی، تشکیل کمیته های تخصصی ستاد ملی و استانی با موضوعات مرتبط با جوانان از اولویتهای ما در سال جاری است.

مدیر کل دفتر ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از برگزاری دومین جلسه این وزارتخانه با مسوولان بانک مرکزی تا پایان فروردین ماه خبر داد و گفت: قرار بود دومین جلسه ساماندهی وام ازدواج در این هفته برگزار شود، اما به دلیل وجود برخی از مشکلات این جلسه تا پایان فروردین ماه تشکیل خواهد شد.

 

کد خبر 2028761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha