۲۵ بهمن ۱۳۹۱، ۱۸:۴۵

فدراسیون بوکس یک میلیون تومان به "احسان روزبهانی" پاداش داد

فدراسیون بوکس یک میلیون تومان به "احسان روزبهانی" پاداش داد

فدراسیون بوکس ایران به دلیل درخشش "احسان روزبهانی" در مسابقات بوکس لیگ نیمه حرفه‌ای جهان مبلغ یک میلیون تومان به این بوکسور پاداش داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان روزبهانی که در حال حاضر در عضویت تیم آستانه آرلانس قزاقستان به سر می‌برد، در رقابت‌های بوکس نیمه حرفه‌ای جهان موفق شد یک پیروزی شیرین مقابل "جامل رینولدز"، بهترین بوکسور کالیفرنیا، کسب کند.

روزبهانی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد این رقابت‌ها اظهار داشت: مسابقات بوکس نیمه حرفه‌ای از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود و من نمایش قابل قبولی در این رقابت‌ها داشتم. در یکی از مسابقات موفق شدم بهترین بوکسور کالیفرنیا را ناک اوت کنم.

وی در ادامه افزود: فدراسیون بوکس روز سه‌شنبه به پاس این موفقیت‌ها مبلغ یک میلیون تومان به من پاداش داد، ضمن اینکه تیم پیوند ساپکو هم یک سکه به من اهدا کرد.

بوکسور وزن 85 کیلوگرم ایران که در بازی‌های المپیک 2012 لندن نمایش خوبی داشت در مورد تیم آستانه آرلانس گفت: من برای یک فصل که 9 ماه می‌شود با این تیم قرارداد دارم و در این تیم شرایط خوبی دارم.

روزبهانی در پایان گفت: من ماهیانه 1500 دلار حقوق دریافت می‌کنم و اگر بتوانم هر بازی را با پیروزی پشت سر بگذارم، پنج هزار دلار پاداش می‌گیرم و اگر هم ببازم هزار دلار دریافت خواهم کرد.

کد خبر 1814788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha