۲۵ بهمن ۱۳۹۱، ۱۵:۱۷

اکران غیرمنتظره جدیدترین فیلم برادران کوئن در نیویورک

اکران غیرمنتظره جدیدترین فیلم برادران کوئن در نیویورک

فیلم "درون لویین دیویس" برادران کوئن شب‌گذشته به طور غیرمنتظره و برای اولین‌بار در سالن نمایش سانی لات نیویورک اکران شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، اولین نمایش فیلم "درون لویین دیویس" شنبه شب گذشته بی‌سر و صدا در سالن نمایش سانی لات نیویورک اکران شد. این فیلم که جدیدترین فیلم ایتان و جوئل کوئن است، در فضای موسیقی محلی و در دهکده گرین ویچ پایین شهر نیویورک اتفاق می‌افتد.

برادران کوئن در این فیلم با دوست قدیمیشان از فیلم‌های "سرزمینی برای پیرمردان نیست" و "شجاعت واقعی" اسکات رودین همکاری کرده‌اند و فیلم را بدون پخش‌کننده داخلی ساخته‌اند. تنها همکار آنها در این فیلم استودیو کانال بود که امور مالی فیلم را به کلی برعهده داشت.

نمایش اولیه فیلم خصوصی بود اما نمایندگان بیشتر استودیوها به غیر از پارامونت و کمپانی واینستین آنجا حضور داشتند. تا این لحظه هیچ کمپانی برای بستن قرارداد عجله‌ای نشان نداده اما تعجبی نخواهد داشت اگر یکی از کمپانی‌ها به زودی برای پخش این فیلم قرارداد ببندد.
 

"درون لویین دیویس" با بازی اسکار آیزاک در نقش اول همراه است. دیگر بازیگران فیلم جاستین تیمبرلیک، کری مولیگان، جان گودمن، آدام درایور و گرت هدلاند هستند. برادران کوئن پس از فیلم "سرزمینی برای پیرمردان نیست" که سال 2007 اکران شد و 4 اسکار2008 را برایشان به ارمغان آورد، "پس از خواندن بسوزان" را سال بعد ساختند و سال 2009 "یک مرد جدی" را جلوی دوربین بردند.

آخرین فیلم آنها "شهامت واقعی" سال 2010 ساخته شد.

 

کد خبر 1814798

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha