۲۵ بهمن ۱۳۹۱، ۲۰:۰۳

متقی فر در گفتگو با مهر:

جشنواره موسیقی فجر در کرمانشاه برگزار می شود/اجرای ویژه علیرضا قربانی


جشنواره موسیقی فجر در کرمانشاه برگزار می شود/اجرای ویژه علیرضا قربانی

کرمانشاه – خبرگزاری مهر: رئیس انجمن موسیقی کرمانشاه از برگزاری جشنواره موسیقی فجر در کرمانشاه با حضور علیرضا قربانی خبر داد.

شهاب متقی فر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این جشنواره در سطح استان کرمانشاه و با حضور 8 گروه به مدت دو شب در سینما آزادی کرمانشاه برگزار می شود.
وی افزود: این جشنواره از از پنج شنبه شب ساعت 19 در سینما آزادی کرمانشاه آغاز شده و با یک اجرای ویژه از علیرضا قربانی  در شب جمعه به کار خود پایان می دهد.

متقی فر ادامه داد: اجرای ویژه گروه اشتیاق با خوانندگی علیرضا قربانی خواننده معروف ارکست ملی در ساعت 19  روز شنبه 28 بهمن ماه سال جاری در محل سالن شهید استادیوم آزادی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: علیرضا قربانی خواننده معروف ارکست ملی و هم چنین خواننده تیتراژ سریال های کیف انگلیسی، شب دهم، مدار صفر درجه است.

وی اضافه کرد: هم چنین اجرای گروه اشتیاق با نوازندگی علی قمصری نوازنده معروف اجرا می شود.

متقی فر در خصوص اجراهای این جشنواره گفت: در روز پنج شنبه این جشنواره با اجرای گروه تنبور نواز کودک و نوجوان " رمز بار" به سرپرستی بهزاد مرادی افتتاح می شود.

وی اجرای ارکست انجمن موسیقی به سرپرستی شهاب متقی فر و اجرای پیشکسوتان انجمن موسیقی را از دیگر برنامه های اولین شب برگزاری جشنواره فجر در کرمانشاه عنوان کرد.

وی افزود: گروه موسیقی خیام به سرپرستی سامان یزدانی پور آخرین اجرای روز پنج شنبه را به خود اختصاص می دهد.

رئیس انجمن موسیقی کرمانشاه گفت: در شب جمعه گروه های موسیقی "صبا" به سرپرستی ناصر ایرانپور، "آوا" به سرپرستی علی احمدی، "بیداد" به سرپرستی مسعود معذی و " تنبور مهربان" به سرپرستی مهدی کوهستانی به اجر می پردازند.

وی افزود: اجراهای روز پنج شنبه و جمعه ساعت 19 هر روز و در سینما آزادی کرمانشاه برگزار می شود.

وی ادامه داد: این جشنواره شب شنبه با اجرای گروه اشتیاق و در سالن شهید بهشتی ورزشگاه آزادی کرمانشاه به کار خود پایان می دهد.

وی تصریح کرد: این جشنواره جنبه رقابتی ندارد و تنها به منظور جشن های پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار می شود.

رئیس انجمن موسیقی کرمانشاه در پایان در خصوص نحوه حضور و قیمت بلیط های این جشنواره گفت: این جشنواره بلیطی است و برای همه اجرا ها در دو روز پنج شنبه و جمعه که در سینما آزادی برگزار می شود مبلغی بین 4 تا 6 هزار تومان در نظر گرفته شده است اما در اجرای ویژه علیرضا قربانی چون یک اجرای ویژه است، مبلغ بلیط حدود 20 تا 35 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 
 

کد خبر 1814861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha