۲۶ بهمن ۱۳۹۱، ۱۸:۳۸

دقایقی پیش؛

پیکر مطهر سردار شهید حاج حسن شاطری وارد سمنان شد

پیکر مطهر سردار شهید حاج حسن شاطری وارد سمنان شد

سمنان-خبرگزاری مهر: پیکر سردار شهید حاج حسن شاطری پس از تشیع در تهران دقایقی پیش وارد شهر سمنان شد و مورد استقبال گرم مردم شهید پرور این شهر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر مطهر سردار شهید حاج حسن شاطری دقایقی پیش در حالی وارد سمنان شد که صبح امروز در شهرک شهید محلاتی تهران تشییع شده بود.

امروز مردم شهید پرور و انقلابی سمنان آمدند تا بگویند بی شک شهادت مزد و پاداش بزرگی بود که این شهید والامقام پس از سال ها مجاهدت در ترویج و گسترش ارزش‌های اسلامی و انقلابی و خدمت صادقانه به مردم ستمدیده لبنان از خداوند بزرگ دریافت کرد.

سردار شاطری یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که در طول سال‌های جنگ تحمیلی با تمام وجود در حوزه‌های مهندسی جنگ فعالیت داشت.

مهندس حاج حسن شاطری مسئول ستاد بازسازی لبنان روز سه شنبه هنگام بازدید از پروژه‌های عمرانی در مسیر دمشق به بیروت به دست عناصر تروریستی استکبار به شهادت رسید.

مراسم وداع با این شهید گرانقدر ساعت 19 و 30 دقیقه امشب در گلزار شهدای امامزاده یحیی سمنان برگزار می‌شود؛ همچنین فردا صبح ساعت 10 صبح پیکر این شهید بزرگوار از میدان سعدی به سمت گلزار شهدای سمنان تشیع خواهد شد.

کد خبر 1815222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha