۲۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۵:۳۵

انتشار فیلمهایی از مشارکت "تروریستهای آمریکایی" در درگیریهای سوریه

انتشار فیلمهایی از مشارکت "تروریستهای آمریکایی" در درگیریهای سوریه

منابع خبری از حضور تروریستهای آمریکایی در کنار دیگر تروریستهای مسلح در سوریه خبر دادند که در حملات و اقدامات خشونت آمیز علیه مردم و ارتش این کشور مشارکت دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری بازفید، روز گذشته دو ویدئو در یوتیوب منتشر شد که یک تبعه غربی را با لهجه انگلیسی آمریکایی در کنار مخالفین سوری نشان می­دهد.

به نوشته بازفید، افرادی که در کنار این فرد هستند اعضای گروه جبهه النصره هستند که وزارت خارجه آمریکا این گروه از مخالفین سوری را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داده است.

در ویدئو منتشر، "تروریست آمریکایی" که با لهجه انگلیسی آمریکایی صحبت می‌کند خطاب به اسد می‌گوید تا زمانی که فرصت وجود دارد بهتر است حکومت را ترک کند در غیر این صورت مخالفان، اسد را خواهند کشت.

"

در ویدئو دیگری، مخالفان سوری در حال غارت بالگردی هستند که گفته می­ شود بالگرد نیروی هوایی سوریه است و توسط مخالفان سرنگون شده است، فیلمبردار ویدئو دوم همان شخصی است که در فیلم اول در کنار تروریست­های النصره، اسد را به مرگ تهدید می­کرد.

"

وبگاه خبری تایمز رژیم صهیونیستی با اشاره به فیلم منتشره، نوشته است هنوز مشخص نیست چه تعداد آمریکایی در جنگ داخلی سوریه، در حال نبرد با ارتش این کشور هستند.

علاوه بر فرد مذکور، آمریکایی‌های دیگری در جنگ‌های دو سال گذشته در خاورمیانه و شمال آفریقا حضور داشته‌اند.

پیش از این شبکه بی‌بی‌بی، گزارشی درباره حضور دو برادر آمریکایی-سوری در سوریه برای جنگیدن در کنار مخالفان سوری منتشر کرده بود.

همچنین متیو وندایک، شهروند آمریکایی بود که در جنگ لیبی حضور داشت، وی یش از بازگشت به آمریکا مدتی نیز در کنار مخالفان سوری در جنگ داخلی سوریه حضور داشت.

کد خبر 1815549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha