۲۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۵:۱۱

آیت الله شاهچراغی:

پیام معنی دار مردم در راهپیمایی 22 بهمن/شهید شاطری در اخلاص و بی‌ادعایی نمونه بود

پیام معنی دار مردم در راهپیمایی 22 بهمن/شهید شاطری در اخلاص و بی‌ادعایی نمونه بود

سمنان–خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن تاکید بر اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیام معنی داری داشت، تصریح کرد: برکناری بداخلاقی‌ها و اختلافات مهمترین آن بود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در خطبه های امروز نماز جمعه سمنان، ضمن تاکید بر اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و خلق حماسه ای دیگر پیامی واضح و روشن برای مسئولان داخلی و خارجی داشت افزود: مردم ما با بصیرت و آگاهی خود همواره در صحنه حضور دارند و پای انقلاب ایستاده‌اند.

وی ضمن بیان اینکه مسئولان باید این پیام روشن را هم شنیده و فهمیده باشند و با اتحاد خود و کنارگذاشتن اختلافات فقط به فکر گره گشایی از کار مردم باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین ضمن تصریح بر اینکه عظمت پایبندی مردم به آرمان‌های انقلاب و پشتیبانی از ولی فقیه یکی دیگر از پیام های روشن راهپیمایی 22 بهمن امسال بود خاطرنشان کرد: آمریکای جنایتکار و دیگر ایادی آن بازنده این روز بودند و مردم ما نیز نه بزرگی به آنها گفتند.

آیت الله شاهچراغی همچنین اول اسفند و روز روحانیت و دفاع مقدس، را یادآور شد و افزود: روحانیت به عنوان خادمان مردم از آغاز فعالیت خود همواره خواهان اجرای فرمان الهی و تبیین دین مبین اسلام بودند.

آیت الله شاهچراغی همچنین ضمن اشاره به پیشرو بودن روحانیت در راه مبارزه با ظلم و گمراهی، گفت: پیام مقام معظم رهبری به جامعه روحانیت نیز بیانگر نیم قرن مبارزه این نهاد در راه اسلام و مبارزه با طاغوت بود.

وی همچنین با اشاره به تشییع پیکر شهید حاج حسن شاطری از سرداران سپاه پاسداران و نیروهای سال های دفاع مقدس در سمنان گفت: این شهید نیز از جمله افتخارات استان سمنان است.

خطیب جمعه سمنان با بیان اینکه اخلاص و بی‌ادعایی این شهید نمونه بود، خاطرنشان کرد: شهید شاطری را به مانند شهدای کربلا می دانیم.

آیت الله شاهچراغی همچنین با اشاره به برگزاری یادواره سه هزار شهید استان سمنان در سال آینده، خاطرنشان کرد: مردم استان می توانند با ارائه آثار شهدای خود از قبیل عکس، وصیت نامه، دست‌نوشته های این بزرگواران و ... برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن آن به ستاد یادواره کمک کنند و به نوعی در زنده نگه داشتن یاد شهدا سهیم باشند.

بنا بر این گزارش: قرائت پیام دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور نیز به مناسبت شهادت حاج حسن شاطری از جمله برنامه های امروز در نمازجمعه سمنان بود.

پیکر شهید حسن شاطری پس از اقامه نمازجمعه با حضور حجت الاسلام طباطبایی نماینده ولی فقیه در جنوب لبنان، حجت الاسلام عباسعلی اختری به نمایندگی از دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، جمعی از همرزمان آن شهید به همرا حضور حماسی و گسترده مردم متدین و ولایتمدار استان سمنان در گلزار شهدای آستانه مبارکه امامزاده یحیی ابن موسی(ع) به خاک سپرده شد.
 

کد خبر 1815615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha