۲۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۳:۵۷

عزیزی:

شاخصه علمی شدن کشور دسترسی به دانش فن آوری های نوین است

 شاخصه علمی شدن کشور دسترسی به دانش فن آوری های نوین است

اراک - خبرگزاری مهر: نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: دسترسی به دانش فن آوری های نوین یکی از شاخصه هایش علمی شدن کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم عزیزی در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شازند افزود: دسترسی به دانش فن آوری های نوین  یکی از شاخصه هایش علمی شدن کشور است که دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن حدوداً یک‌میلیون و پانصدهزار دانشجو خدمات ارزنده ای در این زمینه به کشور عرضه داشته است.

وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی توسعه علمی را انجام داده وگام بعدی در این زمینه کیفی سازی دانشگاه آزاد اسلامی برای رسیدن به رشد و تعالی کشور می باشد که تحقق این امر در گرو تلاش اعضای هیأت علمی و دانشمندان است.

وی با قدردانی از فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی اظهار امیدواری کرد که دانشگاه آزاد اسلامی بتواند در راستای پیشبرد اهداف کلان دانشگاه آزاد اسلامی، تقویت بنیان های دینی و فرهنگی ، بومی سازی و واگذاری مسؤولیت ها به هیأت امنای استانی و استفاده هر چه بهتر از امکانات موفق تر باشد.

 رئیس منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به جانفشانی و از خودگذشتگی مردم در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز هم همین مردم با ایستادگی و مقاومت در مقابل فشارهای سیاسی و اقتصادی استکبار جهانی و حضور گسترده در راه‌پیمایی 22 بهمن دشمنان انقلاب اسلامی را سرافکنده و نظام جمهوری اسلامی ایران را بیمه کردند واقتدار جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.

دکتر ملک‌سلیمانی با اشاره به این که استکبار جهانی با اعمال تحریم‌های اقتصادی سعی در ایجاد شکاف بین نظام اسلامی و مردم دارد افزود: ایستادگی و مقاومت ستودنی مردم در برابر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان ریشه در باورها و اعتقادات دینی مردم دارد.

وی با بیان این که دانشگاه آزاد اسلامی در طول سی سال فعالیت خود به توفیقات و پیشرفت‌های بزرگی دست یافته است اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر نیازمند رویکردهای جدید و نوآوری است.

سلیمانی با اشاره به این که دانشگاه آزاد اسلامی برای بقا و پیشرفت بیشتر نیاز به برنامه راهبردی دارد تصریح کرد: در حال حاضر برنامه دارکردن دانشگاه آزاد اسلامی از ضروری ترین کارها است ودکتر دانشجو نیز هیأتی را مأمور تهیه برنامه راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی کرده است.

سرپرست واحد اراک افزود: با توجه به پیگیری و علاقمندی نماینده شهرستان شازند در ارتباط با توسعه آموزش عالی شهرستان شازند، ارتقا و توسعه مرکز آموزشی شازند ضروری است و شهرستان شازند با و جود مجتمع‌های پتروشیمی،پالایشگاه و نیروگاه، یکی از قطب‌های صنعتی استان مرکزی است و دانشگاه آزاد اسلامی مرکز شازند در زمینه‌ رشته‌های مرتبط با صنعت توسعه پیدا کند و به عنوان پل ارتباطی پژوهشگران و جامعه صنعتی باشد و با توجه به استعدادها، توانمندی‌ها و قابلیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی اراک و مرکز شازند می‌توان طرح‌های صنعتی و پژوهشی مراکز صنعتی استان مرکزی را اجرا کرد.

گفتنی است در این مراسم وحید نجفی به عنوان رئیس جدید دانشگاه اسلای شازند معرفی و اززحمات دیباچی تقدیر و تشکر شد.

کد خبر 1817178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha