۲۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۹:۵۸

مهربان در گفتگو با مهر:

همه چیز دست به دست هم داده گهر نتیجه نگیرد/ تمام کننده نداریم

همه چیز دست به دست هم داده گهر نتیجه نگیرد/ تمام کننده نداریم

دورود - خبرگزاری مهر: دروازه بان تیم گهر دورود بعد از باخت مقابل تراکتورسازی تبریز مدعی شد که همه چیز دست به دست هم داده که این تیم نتیجه نگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام مهربان بعد از باخت خانگی گهر مقابل تراکتورسازی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه با این باخت وضعیت برای تیم گهر حساس تر شده است، اظهار داشت: همین الان هم در لیگ وضعیت سختی داریم و معلوم نیست که با استمرار این وضعیت در لیگ باقی بمانیم.

وی با بیان اینکه بدشانسی گریبان تیم گهر را گرفته است، عنوان کرد: من فکر می کنم همه چیز دست به دست هم داده که تیم گهر نتیجه نگیرد.

دروازه بان تیم گهر با بیان اینکه علت شکست های تیم را باید از کادر فنی پرسید، عنوان کرد: به اعتقاد من تیم گهر تمام کننده ندارد، چرا که امروز دیدید که توپ تا نزدیک دروازه حریف می رفت ولی یا به تیرک برخورد می کرد یا به بیرون زده می شد.

مهربان تصریح کرد: تیم گهر متاسفانه در زمینه جذب بازیکنان خوب عمل نکرده و من فکر می کنم در نتایج به دست آمده اشکال از خود بازیکنان است که دقت کافی را ندارند.

وی تصریح کرد: به هر حال تمامی بازیکنان تیم مصمم هستند که تا آخرین شانس با تمام قدرت در لیگ برتر بجنگند و هیچ‌گاه از تلاش برای بقا کوتاه نیایند و امیدوارم در هفته های آینده بتوانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم، هر چند که شرایط برای گهر بسیار سخت شده است.
 

کد خبر 2000109

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha