۳۰ بهمن ۱۳۹۱، ۱۹:۲۷

در گفتگو با مهر عنوان شد:

گهر هنوز به بقا امید دارد/ بازیهای سختی پیش رو داریم

گهر هنوز به بقا امید دارد/ بازیهای سختی پیش رو داریم

خرم آباد - خبرگزاری مهر: هافبک هجومی تیم فوتبال گهر دورود گفت که تیم گهر هنوز برای بقا در لیگ برتر ناامید نیست و اگر بتواند در بازی‌های باقیمانده نتیجه بگیرد و بخت هم با آن‌ها یاری کند در لیگ خواهند ماند.

مجید خمیسی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به این‌که تیم‌های بالای گهر در جدول رده‌بندی در مسابقات این هفته نتوانستند نتایج لازم را بگیرند و این امیدهای ما را زنده نگه داشت.

وی عنوان کرد: ما دو بازی مستقیم در مقابل داماش و آلومینیوم در دورود داریم و اگر فکر بقا هستیم باید این دو بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

خمیسی عنوان کرد: البته فراموش نکنیم که چهار بازی دیگر ما فوق‌العاده سخت هستند به طوریکه بازی مقابل استقلال، سپاهان، فولاد اهواز و بازی هفته‌ آینده مقابل نفت تهران سخت‌ترین بازی‌های ما خواهند بود.

هافبک دورودی تیم گهر همچنین در خصوص بازی مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: نیمه‌ اول بچه‌ها خوب ظاهر شدند و حتی چند شانس گلزنی داشتیم که از دست رفتند اما در نیمه‌ دوم روی یک غفلت جواد کاظمیان را آزاد گذاشتیم که منجر به گل اول آن‌ها شد؛ در ادامه نیز برای جبران جلو کشیدیم و روی ضد حمله گل دوم را دریافت کردیم.

خمیسی که ابتدای فصل یک بازیکن نیمکت نشین بود در خصوص تثبیت خود در ترکیب اصلی تیم گهر گفت: پس از آمدن محمد مایلی‌کهن بازیکنان جوان تیم خیلی امیدوار شدند که بتوانند در ترکیب تیم قرار گیرند چرا که مایلی کهن به جوانان خیلی بها می‌دهد و مهم‌تر این‌که پای نظر خود می‌ایستد، همین موضوع باعث شد به من اعتماد کند و من هم سعی کردم جواب اعتماد ایشان را بدهم.

وی در خصوص آینده‌ بازی خود گفت: با توجه به سن و سالم به اندازه کافی وقت دارم که به تیم‌های بزرگ‌تری فکر کنم اما در حال حاضر تنها دغدغه‌ من بقای گهر در لیگ برتر است.
 

کد خبر 2001016

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha