۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۱۵

فیروزی در گفتگو با مهر:

مقابل استقلال از پیش بازنده نیستیم/ ثابت می‌کنیم حقمان انتهای جدول نیست

مقابل استقلال از پیش بازنده نیستیم/ ثابت می‌کنیم حقمان انتهای جدول نیست

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است تیمش برابر استقلال از پیش بازنده نیست. او می‌گوید این مسابقه بهترین فرصت است که بازیکنان نفت ثابت کنند حقشان نیست قعرنشین جدول باشند.

علی فیروزی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم صنعت نفت برابر استقلال، اظهار داشت: تیم ما شرایط خاصی دارد و بازیکنان‌مان با انگیزه در این دیدار به میدان خواهند رفت. بازی با استقلال فرصت خوبی است که ثابت کنیم حقمان انتهای جدول نیست.

وی ادامه داد: امیدوارم در این مسابقه بازیکنان نفت تمرکز داشته باشند و بدون استرس دستورات تاکتیکی را در زمین اجرا کنند. هواداران صنعت نفت دوست دارند اگر تیمشان در جدول بالا هم نمی‌آید حداقل فوتبال ناب آبادانی را نمایش بدهد.

سرمربی صنعت نفت همچنین با تاکید بر اینکه تفاوت تیمش با استقلال صدرنشین زیاد نیست، گفت: نمی‌توان نتیجه بازی را پیش بینی کرد. استقلال دنبال تداوم صدرنشینی است و با قدرت برابر ما بازی می‌کند ولی ما هم سه امتیاز مسابقه را می‌خواهیم. در هر صورت ما برابر استقلال از پیش بازنده نیستیم و با انگیزه و تلاش به میدان خواهیم رفت.

فیروزی در پایان به توهین تعدادی از تماشاگران از یک جایگاه خاص اشاره کرد و افزود: در بازی با آلومینیوم هرمزگان یک جایگاه از دقیقه اول تا دقیقه 90 به بازیکنان ما توهین می‌کرد. این جایگاه‌ها باید پاکسازی شوند چون نه تنها به تیم‌های لیگ برتری که در کل به فوتبال ما لطمه خواهند زد.

تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال تهران روز پنجشنبه این هفته در ورزشگاه آزادی و در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 2001321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha