۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۱۵

حجت الاسلام نوفرستی:

اقتصاد مقاومتی راهکار برون رفت از تحریم های اقتصادی است

اقتصاد مقاومتی راهکار برون رفت از تحریم های اقتصادی است

بیرجند – خبرگزاری مهر: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، اقتصاد مقاومتی را رکن توسعه و پیشرفت کشور دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی راهکار برون رفت از تحریم های اقتصادی است.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی ظهر سه شنبه در اولین همایش کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه برای کار و تلاش سرمایه گذاری مورد نیاز است، اظهارداشت: باید سرمایه گذاری های در زمینه تولید در کشور افزایش یابد.

وی گفت: تمام بازاریان باید وجدان کاری داشته است، بازاریان باید با فقه  اسلامی و معاملات اسلامی آشنا باشند.

وی با تاکید بر اینکه بازار هم اکنون دچار نوسانات است، افزود: امروز عرصه جهاد اقتصادی است و مسئولان باید بیش از پیش برنامه ریزی داشته و پیش بینی های لازم را انجام دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: جهاد اقتصادی دارای دو رکن تلاش و مقابله با دشمن است.

وی در خصوص اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی اقتصادی است که به ملت امکان رشد و شکوفایی می دهد.

وی با بیان اینکه در شرایط فشار و تحریم های اقتصادی دشمن اقتصاد مقاومتی راهی برای عبور از این مشکلات است، اظهارداشت: ایران پس از گذشته 30  سال همواره با فشارهای اقتصادی مواجه بوده و هم اکنون به عنوان الگو در سطح جهان شناخته شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به پیشرفت های علمی، فناوری، دفاعی و... اشاره کرد و ادامه داد: تمامی این پیشرفت ها در دوران سختی ها و مشکلات برای کشور فراهم شده است.

ایجاد 350 فرصت شغلی برای بسیجیان خراسان جنوبی

مسئول موسسه کارآفرینی و اشتغالزایی نگارنصر خراسان جنوبی هم در این نشست از ایجاد اشتغال 350 نفر در این موسسه خبر داد و گفت: این موسسه با هدف ایجاد اشتغال مولد فعالیت می کند.

مصطفی محمدپور اظهارداشت: امسال 19 میلیارد و 425 میلیون ریال تسهیلات به بسیجیان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه اشتغال ایجاد شده در راستای این موسسه خوداشتغالی و مشاغل خانگی است، گفت: در این راستا 110 نفر در خوداشتغالی و 80 نفر در مشاغل خانگی اشتغالزایی ایجاد شده است.

وی مشاوره شغلی را از دیگر فعالیت های این موسسه کارآفرینی ذکر کرد و یادآور شد: در این راستا 910 نفر از بسیجیان استان مشاوره شغلی شدند.

کد خبر 2001594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha