۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۶:۲۱

هند ميهمان ويژه نمايشگاه كتاب تهران شد

هند ميهمان ويژه نمايشگاه كتاب تهران شد

رئيس بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللی كتاب تهران از انتخاب هند به عنوان ميهمان ويژه اين نمايشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اسماعیلی، رئيس بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللی كتاب تهران گفت: با موافقت و مصوبه اعضای شورای سياستگذاری نمايشگاه كتاب تهران، كشور هند به عنوان ميهمان ويژه بيست‌ و شمين نمايشگاه بين‌المللی كتاب تهران انتخاب شد.

وی در سومين جلسه شوراي سياستگذاري نمايشگاه كتاب تهران كه با حضور اعضا امروز سه‌شنبه (اول اسفندماه) در محل سالن جلسات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد، با اشاره به ديدار صورت گرفته با مراجع عظام تقليد قم گفت: با تشكيل كميته‌ای مستقل، نظارت محتوايی همانند سنوات قبل بر كتاب‌هايی كه قرار است در نمايشگاه در دسترس عموم قرار بگيرد، انجام خواهد شد.

سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین یادآور شد: در سلسله نشست‌هايی كه قرار است در سراهای اهل قلم برگزار شود، به صورت ويژه نشستی برای تكريم استاد شهيد مرتضی مطهری برگزار خواهد شد.

اسماعیلی ضمن ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته ادامه داد: عناوين فعاليت‌های ويژه فرهنگی در نمايشگاه به صورت مشخص در كميته برنامه‌ريزی در حال بررسی است و اميدواريم بتوانيم با اتخاذ تمهيدات و ايجاد شرايط لازم نسبت به برگزاری اين بخش اقدام كنيم.

رئيس كتاب تهران موضوعاتی چون 15 خرداد، سبك زندگی، سالن ياس و بيداری اسلامي را از مهم‌ترين برنامه‌های اين دوره از نمايشگاه در بخش جنبی دانست.

بيست و ششمين نمايشگاه بین‌المللی کتاب تهران 11 تا 21 اردبیهشت ماه سال 1392 در مصلای امام خمینی (ره ) برگزار می‌شود.
 

کد خبر 2001872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha