۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۷:۳۱

جعفری در گفتگو با مهر:

فرنگی‌کاران ایران جانانه جنگیدند/ به قهرمانی امیدوارم

فرنگی‌کاران ایران جانانه جنگیدند/ به قهرمانی امیدوارم

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از پایان پیکارهای صبح روز نخست گفت: فرنگی کاران ملی پوش برابر حریفان خود از کشورهای ترکیه و قزاقستان جانانه ظاهر شدند.

حسام الدین جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد دو پیروزی تیم کشتی فرنگی ایران برابر تیم‌های ترکیه و قزاقستان ضمن بیان این مطلب گفت: از تمامی فرنگی‌کاران که صبح امروز به میدان رفتند، راضی هستیم زیرا برابر نفرات باتجربه و آماده ترکیه و قزاقستان جانانه جگیدند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تیم قزاقستان چندین قهرمان عنوان‌دار را برابر تیم ما روی تشک فرستاد که خوشبختانه کشتی‌گیران ایران توانستند با ارائه کشتی‌های زیبا و امیدوارکننده از سد این حریف بگذرند.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان تصریح کرد: با کشتی‌هایی که صبح امروز از فرنگی‌کاران ایران دیدم، به کسب مقام قهرمانی این دوره از رقابتها امیدوارتر شدم زیرا حس می‌کنم تمامی ملی‌پوشان با دل و جان روی تشک ظاهر شدند.

جعفری در پایان گفت: البته ما همچنان فاصله زیادی تا رسیدن به فینال داریم اما آنچه مسلم است چیزی برای کسب چهارمین قهرمانی در رقابتهای جام جهانی نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی کشتی فرگی ایران صبح امروز به ترتیب از سد تیم‌های ترکیه و قزاقستان گذشت و عصر امروز نیز باید برابر تیم آذربایجان به میدان برود. فرنگی کاران ایران در دور چهارم با قرعه استراحت روبرو شدند و این در حالیست که باید آخرین دیدار مرحله مقدماتی را نیز در مقابل تیم مجارستان برگزار کنند.

رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی 2013 تهران از صبح امروز با حضور 10 تیم برتر دنیا در سالن 12 هزار نفری آزادی آغاز شده است.

 


 

 

کد خبر 2001886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha