۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۶:۵۰

جزینی در گفتگو با مهر:

هیچ تیمی برای تفریح به تهران نیامده/ در ایران هم قدرت لابی نداریم!

هیچ تیمی برای تفریح به تهران نیامده/ در ایران هم قدرت لابی نداریم!

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از کسب دو پیروزی صبح امروز شاگردانش برابر ترکیه و قزاقستان گفت: بر خلاف ادعای برخی از تیم های خارجی، مطمئنا هیچ تیمی برای تفریح و گردش به تهران نیامده است.

رسول جزینی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به ترکیب اصلی اکثر تیم‌های شرکت کنند، نمی‌توان آنان را دست کم گرفت به خصوص تیم‌های ترکیه و قزاقستان که صبح امروز به مصاف آنها رفتیم و با بهترین نفراتشان در برابر ما صف آرایی کردند.

وی احتمال حضور توریستی برخی از تیم‌ها را تکذیب کرد و یادآور شد: به هیچ عنوان نمی‌توان حضور این تیم‌ها را برای تفریح و گردش در کشورمان تلقی کرد. به عنوان مثال باید به تیم آذربایجان اشاره کرد که بر خلاف گفته مسئولان این تیم با ترکیبی توانمند و اصلی به ایران آمده‌اند و به هیچ عنوان تیم دست و پا بسته و بی‌تجربه‌ای نیستند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خاتمه با اشاره به عدم توانایی در لابی کردن و احقاق حق از کشتی گیران گفت: متاسفانه در مسایل داوری مشکلاتی داشتیم که اعتراضات ما بی‌نتیجه ماند. این مساله برای چندمین بار نشان داد که ما توانایی لابی کردن با مسئولان فیلا را نداریم و حتی در کشور خودمان نیز نمی‌توانیم به خوبی حرفمان را به کرسی بنشانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی کشتی فرگی ایران صبح امروز به ترتیب از سد تیم های ترکیه و قزاقستان گذشت و عصر امروز نیز باید در برابر تیم آذربایجان به میدان برود. فرنگی کاران ایران در دور چهارم با قرعه استراحت روبرو شدند و این در حالیست که باید آخرین دیدار مرحله مقدماتی را مقابل تیم مجارستان برگزار کنند. رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی 2013 تهران از صبح امروز با حضور 10 تیم برتر دنیا در سالن 12 هزار نفری آزادی آغاز شده است.

کد خبر 2001892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha