۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۹:۴۲

سرمربی ازمنستان در گفتگو با مهر:

ایران و روسیه فینالیست خواهند شد/ هنوز از غیبت محمد بنا متعجبم

یوان جلفا لاکیان سرمربی تیم ارمنستان در حاشیه رقابت های جام جهانی کشتی تهران گفت: از ابتدا مشخص بود که تیم های ایران و روسیه به فینال این دوره از رقابت‌ها می رسند.

قهرمان پیشین المپیک و مرد عنوان دار کشتی ارمنستان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تیم ارمنستان با ترکیبی متحول شده به ایران آمده و ما ترجیح دادیم کشتی گیران سرشناس عنوان دار خود مثل پسرم آرسن جلفا لاکیان دارنده مدال المپیک لندن و همچنین یوری پاتریکیف را به ایران نیاورده‌ایم. چهره های نامدار ما فعلا خود را برای رقابت‌های قهرمانی اروپا آماده می کنند که تقریبا اول فروردین سال جدید در گرجستان برگزار می شود.

وی با اشاره به ترکیب تیم روسیه گفت: روسیه تیم خوب و توانمندی را به ایران آورده و قهرمانان المپیک و فرنگی کاران عنوان داری را به همراه دارد روس ها نشان دادند که با آوردن این ترکیب قدرتمند قصد قهرمانی در جام جهانی 2013 تهران را دارند و به هر شکل ممکن می خواهند که چهارمین جام قهرمانی به ایران نرسد.

وی در خاتمه به غیبت محمد بنا اشاره کرد و گفت: محمد بنا حق بزرگی بر کشتی ایران دارد چرا که او کشتی ایران را به جایگاه والایی رساند. هنوز رفتن و کناره گیری او را باور ندارم و واقعا عدم همکاری او با تیم ایران بسیار سوال برانگیز است.

کد خبر 2001926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha