۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۰۲

زوار در گفتگو با مهر:

تمرینات تیم ملی سال آینده آغاز می‌شود/ به یک تورنمنت می‌رویم

تمرینات تیم ملی سال آینده آغاز می‌شود/ به یک تورنمنت می‌رویم

سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان گفت: در صورتی که شرایط مالی فدراسیون اجازه دهد قبل از پایان سال یک مرحله از تمرینات را پشت سر می‌گذاریم و در غیراینصورت تمرینات از ابتدای سال آینده آغاز می شود.

محمدرضا زوار که روز سه شنبه یکبار دیگر به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان انتخاب و معرفی شد ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: خوشحالم از اینکه بازهم فدراسیون به من اعتماد کرد و مسئولیت تیم ملی نوجوانان که اهمیت فوق العاده در امر پشتوانه سازی دارد را به من سپرد تلاش خواهم کرد تا چون گذشته برگ زرین دیگری بر دفتر قطور افتخارات تکواندو ایران اسلامی همراه با نوجوانان بیفزاییم.

وی در خصوص برنامه های خود گفت: بعد از مسابقات قهرمانی کشور و گزینش نفرات مورد نظر، یک مرحله از مسابقات انتخابی را پیش رو داریم که 17 اسفندماه برگزار می شود و سپس اگر بتوانیم یک مرحله از تمرینات را اجرا می کنیم وگرنه در آغاز سال جدید برنامه آماده سازی به صورت جدی دنبال می کنیم. یک تورنمنت بین المللی هم مد نظر است که پس از بررسی تقویم فدراسیون جهانی و هماهنگی با فدراسیون اعلام خواهد شد.

سرمربی تیم ملی با ابراز امیدواری به موفقیت تیم نوجوانان در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: رقابتهای نوجوانان قهرمانی کشور در سطح فنی خوبی برگزار شد و به نوعی ما را به آینده امیدوار کرد. هرچند کار سختی پیش رو داریم ولی با دیدن این نوجوانان با آتیه و با استعداد به موفقیت خوشبین هستم.

زوار در خصوص انتخاب همکاران خود گفت: تیم ملی نوجوانان پشتوانه ای است برای تیم ملی بزرگسالان به همین دلیل ما هم بیشتر به مربیان سازنده توجه داریم. مربیانی که در همین مسابقات کشوری نهایت تلاش خود را انجام دادند مد نظر هستند که پس از مشورت و هماهنگی با مسئولان فدراسیون اسامی آنها اعلام خواهد شد.

تیم ملی نوجوانان خردادماه سال آینده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو دارد.

کد خبر 2002108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha