۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۵۰

فرکی در گفتگو با مهر:

شکست ما برای تیم‌ها افتخار شده/ تحصیلات بازیکنان فولاد کارم را راحت کرده

شکست ما برای تیم‌ها افتخار شده/ تحصیلات بازیکنان فولاد کارم را راحت کرده

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه شکست این تیم برای سایر تیم‌های لیگ برتری افتخار شده است، گفت: امیدوارم بازیکنانم در بازی مقابل پیکان خودشان را حریف تحمیل کنند.

حسین فرکی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار فولاد خوزستان با پیکان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: شرایط ما از نظر روحی خوب است و تمرینات منظمی را برای بازی با پیکان پشت سر گذاشته‌ایم. معتقدم این هفته کار سختی برابر پیکان داریم چون بازی با تیم‌هایی که در حال سقوط هستند، کار سختی است.

وی ادامه داد: پیکان یکی از تیم‌های بی حاشیه فوتبال ایران است که متاسفانه انتظاراتی که از آن می‌رفت، برآورده نشده است. آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و این موضوع باعث می‌شود بازی دشواری در پیش داشته باشیم. من خودم این شرایط را دو فصل پیش در نفت تجربه کرده‌ام و می‌دانم انگیزه بازیکنان این تیم‌ها برای ماندن در لیگ زیاد است.

سرمربی فولاد به موفقیت تیمش اشاره کرد و یادآور شد: بردن فولاد برای همه افتخار شده است. امیدوارم بازیکنانم در این مسابقه خودشان را به حریف تحمیل کنند و سه امتیاز مسابقه را بگیرند.

فرکی تنها نگرانی‌اش در فولاد را شرایط زمین تختی اهواز دانست و گفت: گاهی تمام نگرانی ما وضعیت چمن ورزشگاه تختی می‌شود. البته مسئولان تلاش می‌کنند زمین را در شرایط خوبی نگه دارند. اگر چمن ناهموار باشد، این مسئله به نفع حریفان‌مان می‌شود.

وی در خصوص اینکه چرا بازی‌های فولاد به ورزشگاه تازه تاسیس غدیر منتقل نمی‌شود، تاکید کرد: شرایط زمین غدیر فراهم نبود و چمن این ورزشگاه ایراد داشت. ما حتی در این استادیوم تمرین هم کردیم که روی بازیکنان تاثیر منفی داشت. به همین دلیل ترجیح دادیم به زمین تختی برگردیم.

فرکی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص نقش تحصیلات بازیکنان تیمش در موفقیت‌های اخیر فولاد، اظهار داشت: تعداد زیادی از بازیکنان ما دانشجو و دانش آموز هستند. این تحصیلات کار ما را برای انتقال برنامه‌های تاکتیکی راحت‌تر کرده است چون بازیکنان خیلی زود منظور ما را می‌گیرند و آنرا در زمین پیاده می‌کنند.

سرمربی فولاد ادامه داد: قصد توهین به سایر تیم‌ها و بازیکنان را ندارم ولی خوشحالم که مجموعه فولاد از داشتن بازیکنانی بهره می‌برد که محصل هستند. بدون شک بخشی از موفقیت‌های ما به این مورد مربوط می‌شود. در دوره‌های گذشته هم اثبات شده که تیمی که بازیکنان تحصیلکرده داشته باشد موفق‌تر خواهد بود.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر ارزیابی‌اش از کار کردن در اهواز هم گفت: حتی در همان هفته‌های ابتدایی هم که نتایج خوبی نمی‌گرفتیم تاکید می‌کردم که فولاد فضای خوبی برای کار کردن دارد. این باشگاه تفکر حرفه‌ای دارد و به تیم‌های پایه توجه ویژه دارد. به نظرم کمتر باشگاهی در ایران هست که بتواند با فولاد در این زمینه رقابت کند.

فرکی در پایان با بیان اینکه از حضور در فولاد احساس خوبی دارد، تاکید کرد: علاوه بر امکانات مناسب، فولاد مدیر فوتبالی دارد که بی حاشیه است. او کمتر با رسانه‌ها صحبت می‌کند و حتی گاهی برای حفظ آرامش تیم پاسخ بعضی از مدیران و سایر افراد را نمی‌دهد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان روز جمعه در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه تختی اهواز از پیکان پذیرایی می‌کند.

کد خبر 2002614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha