اخبار فلسطین/

حمله اشغالگران قدس به روستایی در جنوب نابلس/ چندین فلسطینی زخمی شدند

حمله اشغالگران قدس به روستایی در جنوب نابلس/ چندین فلسطینی زخمی شدند

حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به روستایی در جنوب نابلس و واکنش حماس به انتخاب لیونی به عنوان مسئول مذاکرات سازش از جمله خبرهای مربوط به فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری معا گزارش داد: پس از اینکه بولدوزرهای اشغالگران فلسطین، شبکه برق رسانی روستای قصره در جنوب نابلس را تخریب کردند درگیری های شدیدی میان نظامیان رژیم صهیونیستی با ساکنان این روستا رخ داد.

غسان دغلس مسئول پرونده شهرک سازی در شمال کرانه باختری بیان کرد: تعدادی از بولدوزرهای رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز شبکه برق رسانی روستای قصره را تخریب و دهها نفر از ساکنان این روستا را از برق محروم کردند.

وی افزود: در اثر یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به این روستا و ساکنان آن، یک جوان فلسطینی زخمی شده است.

از سوی دیگر منابع محلی در روستای قصره اعلام کردند: نظامیان رژیم صهیونیستی با گاز اشک آور و بمبهای صوتی به سوی فلسطینی ها حمله کردند که بر اثر آن تعدادی از فلسطینی ها زخمی شدند.

خبر دیگر اینکه فوزی برهوم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) با اشاره به انتخاب لیونی به عنوان مسئول پرونده مذاکره با فلسطینی ها، آن را نشانه شکست گزینه گفتگوها دانست.

وی افزود: مامور شدن یک جنایتکار جنگی برای روند مذاکرات سازش با تشکیلات خودگردان، پایانی برای گفتگوهای سازش است و کسی نباید دیگر اندک امیدی هم به آن داشته باشد.

 

کد خبر 2002909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha