نگرانی صهیونیستها جدی است/ استقرار گنبد آهنین در مرکز سرزمینهای اشغالی

نگرانی صهیونیستها جدی است/ استقرار گنبد آهنین در مرکز سرزمینهای اشغالی

نگرانی اشغالگران قدس از گسترش دامنه اعتراضات فلسطینی ها به داخل سرزمینهای اشغالی، سبب انتقال سامانه موشکی به مرکز صهیونیستها شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالم پست، سامانه دفاع موشکی موسوم به گنبد آهنی که برای مقابله با حملات موشکی تلافی جویانه مقاومت در مناطق مرزی رژیم صهیونیستی به کار گرفته شده، اکنون در مرکز مناطق اشغالی نیز مستقر می شود.

این اقدام همزمان با اوج گرفتن اعتراضات فلسطینی ها پس از شهادت یک جوان فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی انجام می شود. یک سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اعلام این مطلب گفت یک سامانه دفاع موشکی به صورت آزمایشی در مرکز سرزمینهای اشغالی فعال می شود.

بر این اساس در مرحله آزمایشی، سامانه دفاع موشکی صهیونیستها در مناطق مختلف سرزمینهای اشغالی مستقر می شود. این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی از دو روز پیش در روستاها و شهرهای کرانه باختری حالت آماده باش کامل اعلام کرده است.

این اقدام در پی شهادت "عرفات جردات" اسیر فلسطینی در زندان صهیونیستی مجدو انجام شده است. وی در جریان ضرب و شتم در حین بازجویی و در حالی که تنها شش روز از بازداشتش می گذشت به شهادت رسید.

کد خبر 2006156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha