۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۰۲

میر تاج الدینی تاکید کرد:

استفاده از فناوری روز در تبلیغ فرهنگ قرآنی

استفاده از فناوری روز در تبلیغ فرهنگ قرآنی

تبریز- خبرگزاری مهر: معاون رئیس جمهور در نظارت بر اجرای قانون اساسی گفت: بهره گیری از فناوری روز در جهت ترویج فرهنگ قرآنی حرکتی ارزشمند و در خور توجه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا میرتاج الدینی شامگاه چهارشنبه در آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر دومین جشنواره وبلاگ ‌نویسی قرآنی در تبریز با اشاره به اهمیت تربیت قرآنی و توجه به آموزه‌های آن اظهار داشت: فعالیت قرآنی در فضای مجازی بهترین راهکار برای مقابله با جنگ نرم دشمنان و سنگری در برابر توطئه‌‌های آنان است.

 وی ادامه داد: ایران اسلامی با تکیه برقدرت اندیشه جوانان خود در عرصه های علمی و هنری توانسته است برترین قدرت نرم در برابر هجمه های دشمنان باشد.

 تاج الدینی افزود: بلاگرها با افزودن یک یا چند زبان دیگر و تنظیم مطالب و محتوای وبلاگ های خود براساس آن، می‌توانند زمینه بهره‌ گیری مخاطبان بیشتری را از مطالب درج شده فرام نمایند.

وی افزود: وبلاگ‌ها با توجه به شاخصه‌هایی که دارند می توانند فرصت مناسبی را  برای ترویج و توسعه فعالیتهای قرآنی فراهم كنند.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر لزوم توجه به مضامین قرانی افزود: با مراجعه به قرآن و توجه به مضامین آن می توان معمار وجود خود بود و شخصیتی کامل و جامع داشت چراکه هر فعالیتی که در حوزه قرآن انجام می گیرد ارزشمند است و زمانی را که انسان صرف قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی می کند جزو عمر مفید انسان محسوب می‌شود.

 وی افزود: در برهه‌ی کنونی که جهان حول محور اطلاعات در حرکت بوده و مبنای تصمیم‌ گیری ها و سنجش قدرت جوامع تفکر است، استفاده از فضای سایبر برای توسعه اندیشه های قرآنی و تولید محتوا در این فضای گسترده از اهمیتی دو چندان برخوردار است.

کد خبر 2003062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha